کد خبر: 174271                      تاريخ انتشار: 1402/07/05 - 15:31
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان:
«دفاع مقدس» گنجینه تمام نشدنی است/ اراده ملت سبب شکست توطئه‌های دشمنان شد
 
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است، گفت: دشمن برای ساقط کردن انقلاب اسلامی ایران از هر دسیسه و توطئهای استفاده کرد که اراده قوی ملت باعث شکست فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان شد.
 
از گلستان، باقر رحمانی صبح امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز زعامت حضرت مهدی «عج» در نخستین همایش بنیاد تعاون بسیج در گلستان اظهار کرد: دشمنان برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی مضایقه نکرد تجزیه طلبی، دوقطبی ساختن بین اقوام و... را به کار بست اما در هر فتنه با اراده قوی ملت همیشه در صحنه ایران مواجه شد و تمام فتنه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش برآب شد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ثمرات و دستاوردهای دفاع مقدس بهره می‌گیرد، ابراز کرد: البته همچنان باید تلاش کنیم جهاد همچنان ادامه دارد.
رحمانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در راستای دفاع مقدس فرمودند «جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب به راه انداخت» چیزی که دشمن از همان ابتدا به دنبال آن بود که دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کند اما حضرت امام خمینی «ره» با آرمان بلندی که داشتند اتفاقات مهمی را در این زمینه رقم زدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز آثار شکست دشمنان را به وضوح می‌توان دید که چگونه رسوا شدند و مردم همواره ثابت کردند پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*