کد خبر: 175839                      تاريخ انتشار: 1402/08/11 - 12:56
سرپرست فرماندهی سپاه گرگان در گفتگو با «زنان نیوز»:
«آمریکا» قله طغیان و استکبار در جهان است/ 13 آبان،هیمنه پوچ استکبار می‌شکند
 
سرپرست فرماندهی سپاه گرگان گفت: آمریکا، قله طغیان و استکبار در جهان است و مردم دارالمومنین گرگان در روز 13 آبان با حضور دشمن شکن خود هیمنه پوچ استکبار را خواهند شکست.
 
به گزارش خبرگزاری زنان نیوز از گلستان، محسن طاشی صبح امروز با گرامیداشت هفته استکبارستیزی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مردم دارالمومنین شهرستان گرگان در روز 13 آبان از ساعت 9:30 صبح در میدان وحدت (شهرداری) گرگان حضور خواهند داشت و حماسه‌ای عظیم را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند و هیمنه پوچ استکبار که در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و کودک‌‌کش اسرائیل است را خواهند شکست.

وی از مردم شهیدپرور شهرستان گرگان خواست تا برای حمایت از ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین به خیابان‌ها بیانید و انزجار خود را علیه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و سیاست‌های خبیث آمریکای مستکبر فریاد بزنند.

سرپرست فرماندهی سپاه گرگان با تاکید بر اینکه نباید در مقابل دشمن مستکبر کوتاه آمد، تصریح کرد: مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است و این روحیه استکبارستیزی در بدنه و کالبد مردم باقی است و امروز ماحصل آن را در جبهه‌های مقاومت و برون‌مرزی از جمله لبنان، سوریه، فلسطین، عراق و کشورهای آزادی‌خواه جهان بودیم.

طاشی ادامه داد: امروز شاهد جنایات وحشیانه رژیم جعلی و کودک‎کش اسراییل در نوار غزه و کرانه باختری هستیم که چگونه زنان و کودکان بی‌دفاع را به گلوله بستند و آنها با خونشان پرچم اسلام را تقویت می‌کنند و با تمام توان با استکبار مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا قله طغیان و استکبار است، افزود: آمریکا و اسرائیل مظهر ظلم، فساد و استکبار هستند و علاج این دشمنی به تعبیر قرآن کریم«فاستقم کما امرت» یعنی ایستادگی است؛ استقامت سختی‌هایی دارد اما تسلیم شدن سختی‌های بیشتری دارد به تعبیر زیبای قرآن نه ظلم کنید و نه زیر بار ظلم بروید.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/