کد خبر: 176811                      تاريخ انتشار: 1402/09/02 - 10:18
مسئول آموزش حوزه علمیه قم در اجتماع دختران «حاج قاسم»؛
حاج قاسم یک مکتب و جریان بود
 
مسئول آموزش حوزه علمیه قم گفت: حاج قاسم یک مکتب و جریان بود؛ یک نگاه متفاوت به هستی و یک نسبت دقیق با حوادث پیرامونی داشت.
 
مرکزی شهرستان ساوه؛ حجت الاسلام علی مهدی‌زاده مسئول آموزش حوزه علمیه قم امروز در اجتماع دختران حاج قاسم که در روستای احمدآباد ساوه برگزار شد، گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم یک مکتب و جریان بود؛ یک نگاه متفاوت به هستی و یک نسبت دقیق با حوادث پیرامونی داشت.
وی افزود: شهید سلیمانی در میدان نبرد با دشمنان بین همسنگران خود به حبیب مشهور بود که واقعا‌ ایشان حبیب دل‌ها نیز بود؛ آن چیزی که حاج قاسم را متمایز کرده، نگاه و مکتب حاج قاسم بود. نگاه او چه نگاهی بود و او کیست که ما باید او را تجلیل کنیم.
مسئول آموزش حوزه علمیه قم تصریح کرد: دختران باید جنس نگاه دخترانه خود را بر اساس نگاه حاج قاسم به هستی و زندگی پیدا کنند.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی آرزو‌های کودکان غزه را همراه جسم و جانشان به خاک سپرده است تا جهان برای همیشه از نعمت لبخند کودکانه آن‌ها محروم بماند.
وی افزود: رژیم اشغالگر قدس بی‌سابقه‌ترین حجم بمباران علیه ساکنان مظلوم غزّه را پیش گرفته است. آب و برق و راه ارسال کمک‌های بشردوستانه را قطع کرده و‌ امیداوریم هر چه زودتر زمان نابودی اسرائیل و همدستانش فرا برسد.
مسئول آموزش حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ما دوستداران شهید سلیمانی بعد از شهادت‌ ایشان باید تلاش کنیم تا در مسیر فکری این شهید بزرگوار حرکت کنیم و مکتب سردار دل‌ها را در جامعه ترویج دهیم.