کد خبر: 177728                      تاريخ انتشار: 1402/09/26 - 15:46
رئیس صدا و سیمای گلستان:
صدا وسیمای گلستان به لاله‌های فاطمی آراسته شد
 
رئیس صدا و سیمای گلستان با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: امروز گلستان به لاله‌های فاطمی آراسته شد و تدفین پیکر این شهید در صدا و سیما ما را مصمم خواهد کرد که در تولیدات اثرگذار تلاش کنیم.
 
به گزارش خبرگزاری زنان ایران از گلستان، رسول شکری نیا عصر امروز در آیین تشييع شهید گمنام که با حضور گسترده و پرشور مردم دارالمومنین شهرستان گرگان در مرکز صدا و سیمای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با ایام فاطمیه، صداوسیمای گلستان با لاله‌های گمنام آراسته شده است.

وی حضور شهدای گمنام در صدا و سیمای گلستان را بابرکت برشمرد و تصریح کرد: ما امروز مهمان جود و کرم شهدای گمنام هستیم تاکنون ما میزبان شهید گمنام بودیم و اما از این لحظه به بعد شهدا میزبان ما هستند.
رئیس صدا و سیمای گلستان افزود: شهادت دلیرمردان فراجا که در سیستان و بلوچستان رخ داد را محکوم می‌کنیم همچنین جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه را به شدت محکوم می‌کنیم.

شکری نیا با تاکید بر اینکه راه شهدا خاموش شدنی نیست، ابراز کرد: ان شاءاللّه به برکت این شهید از این لحظه با شهدا پیمان می‌بندیم تا پای جان راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*