کد خبر: 178943                      تاريخ انتشار: 1402/10/25 - 16:58
فیلم / تغییر نام مرکز پیش دبستانی به نام تنها شهیده شهرستان قرچک
 
نامگذاری مکان ها به نام شهدا، زنده نگه داشتن ارزش ها است. رهبر معظم انقلاب در این خصوص بیان کرد: یک مسئله‌ی دیگر هم همین‌ نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها است، شهر باید مزیّن شود به نام شهیدان، به یاد شهیدان؛ همه باید بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می شود. از این رو به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن، در اقدامی ابتکاری و هوشمندانه، با حضور خانم نجاریان مسئول محترم بسیج جامعه زنان شهرستان و خانم شهسواری فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری قرچک این مرکز به نام شهیده سکینه افرازه نام گذاری شد.
 
نامگذاری مکان ها به نام شهدا، زنده نگه داشتن ارزش ها است. رهبر معظم انقلاب در این خصوص بیان کرد: یک مسئله‌ی دیگر هم همین‌ نامگذاری کوچه‌ها و خیابان‌های شهرها است، شهر باید مزیّن شود به نام شهیدان، به یاد شهیدان؛ همه باید بدانند که با اسم چه کسانی این شهر مفتخر می شود.
از این رو به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن، در اقدامی ابتکاری و هوشمندانه، با حضور خانم نجاریان مسئول محترم بسیج جامعه زنان شهرستان و خانم شهسواری فرمانده حوزه حضرت صدیقه کبری قرچک این مرکز به نام شهیده سکینه افرازه نام گذاری شد.