کد خبر: 189690                      تاريخ انتشار: 1402/11/15 - 13:18
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان عنوان کرد
جایگاه و منزلت واقعی زن در انقلاب اسلامی معنا پیدا کرد
 
مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان گفت: بی‌شک انقلاب اسلامی تحولی اساسی و ژرف در وضعیت زنان جامعه ایران به وجود آورد و جایگاه و منزلت واقعی آنان را اعتلا بخشید و دامنه مشارکت آنان را نیز گسترش داد.
 
از استان‌ مرکزی شهرستان دلیجان؛ حجت الاسلام خاکی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت: جامعه یک حقیقت زنده دارد که متشکل از سلول های کوچک جمعی است. که از افراد جامعه ساخته می شود و هر کدام در جایگاه خودشان مهم و موثرهستند.
وی ادامه داد: بالندگی جامعه به بالندگی و رشد هر کدام وابسته می باشد و یکی از قوی ترین و موثرترین و کلی ترین عضو این مجموعه به هم پیوسته زن و مادر و همسر و دختران می باشند، که با عناوین مختلف موثردر این پیکر می باشند.
حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: اسلام به عنوان خاتم ادیان و کاملترین ادیان به این مقوله به طور کامل و حدی ورود کرده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه دلیجان با اشاره به هویت زن در انقلاب اسلامی گفت: بی‌شک انقلاب اسلامی تحولی اساسی و ژرف در وضعیت زنان جامعه ایران به وجود آورد و جایگاه و منزلت واقعی آنان را اعتلا بخشید و دامنه مشارکت آنان را نیز گسترش داد.
وی افزود: آن ارزش شخص و با آگاهی و اجتماعی زن به اشکال مختلف بیان شده است. این حقیقت با ظهور انقلاب در این مملکت مهدوی بیشتر از پیش بروز کرد.
حجت الاسلام خاکی تصریح کرد: حضور فعال زنان ایرانی در عرصه‌‎های مختلف، خط بطلان بر اندیشه‌های ارتجاعی کشید و نشان داد که اسلام و بویژه فقه شیعه بهترین دفاع را از حقوق زنان به عمل می‌آورد.
وی ادامه داد: زن در عرصه کار و تولید، زن در عرصه ورزشی و فرهنگی و اجتماعی و ... نقشی که ایفای کند. به این خاطر دشمن احساس خطر میکند و با انواع دسیسه ها تلاش مینکند تا این چهره زیبا از اسلام را حذف کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه دلیجان خاطرنشان کرد: هویت زن در انقلاب اسلامی بر مبنای ارزش‌ها و اصول اسلامی و با رعایت حقوق زنان تعریف می‌شود و زنان در این انقلاب به عنوان عوامل تحقق اهداف و ایدئولوژی‌های آن شناخته شده‌اند.
خبرنگار: مریم حافظی