کد خبر: 189781                      تاريخ انتشار: 1402/11/17 - 14:56
رسانه‌ها در خط مقدم جهادتببین قرار دارند/ حضور گلستانی‌ها در انتخابات بی‌نظیر خواهد بود
 
رئیس شورای هماهنگی گلستان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جهادتببین قرار دارند، گفت: دشمنان در طول 45 سال تلاش کردند انقلاب اسلامی را به زوال بکشانند که همواره با شکست مواجه شدند.
 
از گلستان، حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه‌ی فجر و تجلیل از اصحاب رسانه در دومین سفر ریاست جمهوری به گلستان در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اصحاب رسانه به عنوان خط مقدم جهاد تبیین هستند و تمام تلاش‌های دشمنان در 45 سالی که گذشت بر آن بود تابه مردم القا کنند دین برای مردم ناکارآمد است که هیچگاه موفق نشدند و همواره تیرشان به سنگ خورد.
حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی نقش رسانه را در جامعه بسیار مهم خواند و ابراز کرد: اهالی رسانه با انعکاس اخبار خوبشان می‌توانند اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزنند.
وی تصریح کرد: بیش از 1600 خبر در نشست خبری فجر گلستان منعکس شد که اخبار سراسر امیدآفرین و نشاط آفرین بود.
رئیس شورای هماهنگی گلستان از مردم گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند دعوت و خاطرنشان کرد: مردم گلستان همچون سال‌های گذشته با اقتدار و حضوری دشمن‌شکن پای صندوق‌های رای خواهند آمد و چشم دشمنان را کور خواهند کرد.
زمانی اقدام به موقع و دشمن شناسی را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: گلستانی‌ها در دشمن‌شناسی و بصیرت نمونه هستند باید به بصیرت و دشمن‌شناسی مردم همیشه در صحنه گلستان آفرین گفت.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*