کد خبر: 189958                      تاريخ انتشار: 1402/11/19 - 16:16
معاون سیاسی وزیر کشور:
مردم استان سیستان و بلوچستان همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند
 
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وحدت ملت ایران با اقوام و مذاهب گوناگون خاری در چشم دشمن و استخوان در گلوی استکبار جهانی است؛ امروز علما و روحانیون میدان دار و علمدار این میدان هستند و مدیران جز نوکری و خدمت برای مردم کاری ندارند.
 
سیستان و بلوچستان، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیرکشور در همایش انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی که در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت : در این استان بزرگان و سران طوایف نقش موثر و مفیدی در تمامی زمینه ها دارند ،مردم این استان همواره پای انقلاب و آرمان‌های نظام هستند.

وی افزود: تیم مدیریتی سیستان و بلوچستان به ویژه از آغاز دولت سیزدهم همواره تلاش، کار، پیگیری و خدمت به مردم را در اولویت قرار داده به گونه‌ای که بخشی از مشکلات اهالی این استان در حوزه دریا، صیادان و صدور مجوزها حل شده و اقدامات خوبی در دستور کار است.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه حس مردم نسبت به کشور، دین و کسانی که خدمت گذار هستند ارزش دارد، ادامه داد: مدیران کشور اساسا برای خدمت به مردم روی کار می آیند بر این اساس شان مدیر خدمتگذاری بوده و باید متولیان امر خدماتی که توسط دولت و نظام ارائه شده را به مردم اطلاع رسانی و تبیین کنند.

وی با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان در تمامی حوزه‌ها شرایط خوبی دارد و در دوره های گذشته انتخابات نیز جزو پنج استان برتر کشور در مشارکت بوده، اظهار کرد: مردم شایسته خدمت هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری که ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می‌شود بار دیگر با حضور در جشن ملی کشور پیمان خود را با این نظام و انقلاب نشان خواهند داد.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه مردم هم در اجرا و هم ایجاد سلامت و امنیت انتخابات سهیم هستند، تاکید کرد: نباید در اجرا هیچ نقصی وجود داشته باشد، باید با اقتضائات منطقه‌ای و شهرستانی خود موانعی که بر سر اجرا وجود دارد را از مسیر بردارید که مولفه‌های مهم تحقق این مهم آموزش و دیگری برنامه ریزی و پیش بینی های لازم است.

وی با اشاره به چهار مؤلفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در انتخابات، گفت: اساساً همه اقدامات ستاد انتخابات کشور، بر اساس قانون و راهبردهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به بکارگیری تمام ظرفیت کشور برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات، خاطرنشان کرد: بر مبنای فرامین رهبر معظم انقلاب، رأی مردم امانت است به همین منظور مسوولان ستاد انتخابات باید نهایت دقت را در این امانتداری انجام دهند.