کد خبر: 189998                      تاريخ انتشار: 1402/11/23 - 14:21
ماه شعبان ماه انسان سازی است
 
رستمی با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه شعبان خاطرنشان کرد: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره گیری از فرصت‌های ماه شعبان تحول آفرین است و ماه شعبان ماه انسان سازی است و لذا بهره گیری از این ماه یک ضرورت مهم است.
 
خدیجه رستمی در گفتگو با خبرنگار ما در کبودراهنگ ضمن تبریک حلول ماه شعبان با بیان اینکه ماه شعبان دارای برکات زیادی است، اظهار کرد: روزه گرفتن در ماه شعبان موجب تقرب بیشتر بندگان به خداوند می‌شود.
وی با بیان اینکه ماه شعبان فرصتی برای استغفار از سیاهی‌ها و بدی‌ها است، گفت: همگان باید از این فرصت ارزشمند ماه شعبان در جهت رشد کمالات و فضائل اخلاقی که مقدمه بسیاری از ترقیات در زمینه‌های مادی و معنوی انسان است بهره ببریم چرا که با آماده شدن در ماه شعبان و رشد کمالات و فضائل اخلاقی مسیر را برای تحقق هرچه زودتر ظهور آماده‌تر خواهیم کرد.
مدیر حوزه علمیه فاطمه الزهرا کبودراهنگ ماه شعبان را شریف ترین ماه سال قمری نامید و مطرح کرد: ماه شعبان برای انسان به سوی خدا یکی از ماه‌های سال است و برای آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتی در احادیث و روایات اسلامی از سوی پیشوایان دینی گزارش شده است.
وی ماه شعبان را فرصت آمادگی برای عبودیت خداوند در ماه رمضان برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایل عظمت و قداست ماه شعبان، وجود اعیاد و ولادت ائمه معصومین (ع) به ویژه عید نیمه شعبان در این ماه است.
وی با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه شعبان خاطرنشان کرد: ماه رجب دنیایی از عظمت و معارف ناب محمدی در آن نهفته و بهره گیری از فرصت‌های ماه شعبان تحول آفرین است و ماه شعبان ماه انسان سازی است و لذا بهره گیری از این ماه یک ضرورت مهم است.
خبرنگار سمیراسبزی
انتهای پیام/*