کد خبر: 190545                      تاريخ انتشار: 1402/12/06 - 22:35
رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان:
مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم
 
رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان گفت: باید مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم و در این زمینه ذائقه‌سازی کنیم تا حمایت‌های معنادارتری از ورزش زنان صورت گیرد.
 
از شورای عالی انقلاب فرهنگی، فهیمه فرهمندپور پس از برگزاری رقابت دوم فینال لیگ برتر زنان با بیان اینکه این دیدار، رقابت پرهیجان و نزدیکی بود، اظهار داشت: ما در ذائقه سازی و مطالبه عمومی برای ورزش بانوان کمتر کار کرده‌ایم. بسیاری از صندلی‌های تماشاگران خالی بود و باعث تاسف است که چرا جامعه ما در این خصوص به اندازه کافی حساس، مطلع و راغب نیست. مطالبه در خصوص ورزش بانوان و حمایت عمومی و مردمی در جامعه صورت نگرفته است.
وی گفت: سرمایه گذاری در ذائقه سازی جامعه در خصوص ورزش بانوان باعث می‌شود که ورزش بانوان به اندازه آقایان دیده شود و مورد توجه قرار گیرد و به این شکل به طور طبیعی حمایت از ورزش بانوان فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه ورزش با خود سلامت جسم، قوت روح و سلامت روان ایجاد می‌کند و به نوعی توازن روانی و اجتماعی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: باید مطالبه عمومی را به سمت دیدن ورزش قهرمانی بانوان سوق دهیم تا حمایت‌های معنادارتری از ورزش زنان صورت گیرد.
رییس شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان تصریح کرد: در فدراسیون والیبال اتفاقات خوبی در بخش بانوان می‌افتد و گزارش های امیدبخش است البته که تا شرایط مطلوب فاصله داریم.
ایرنا
انتهای پیام/م