کد خبر: 190585                      تاريخ انتشار: 1402/12/07 - 18:00
فرمانده سپاه گرگان؛
«انتخابات»، فرصت طلایی برای قدرت‌نمایی سیاسی کشور
 
فرمانده سپاه گرگان بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات فرصتی برای قدرت نمایی سیاسی کشور است باید با حضور حداکثری در انتخابات، سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم.
 
محمود علیخانی ظهر امروز با گرامیداشت عید بزرگ نیمه شعبان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زنان نیوز گلستان اظهار کرد: انتخابات فرصت طلایی و استثنایی برای قدرت نمایی سیاسی کشور است با اتحاد و همبستگی باید ناتوانی دشمنان را به جهانیان ثابت کنیم.
وی از مردم گرگان دعوت کرد تا در انتخابات 11 اسفند حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند و با حضورشان باعث یاس و ناامیدی دشمنان شوند.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان تصریح کرد: مردم همواره ثابت کردند پای این انقلاب ایستادند و 1400 شهید مردم گرگان نماد وفاداری، ولایتمداری و پای کار انقلاب بودن مردم دارالمومنین شهرستان گرگان را می‌رساند.
علیخانی با اشاره به اینکه گلستان رنگین‌کمان اقوام است، خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌های مختلف سعی داشت مردم را از نظام دور کند اما مردم ما همواره ثابت کردند پای نظام هستند و در 22 بهمن نیز همچون مدافعان حرم از انقلابشان دفاع کردند.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه گرگان در 11 اسفند ماه جاری با مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای خواهند آمد و آینده روشنی را برای کشورشان ترسیم خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و یک تکلیف سیاسی است و یقینا مردم ما در 11 اسفند برای تعیین سرنوشت کشور عزیزمان ایران پای صندوق‌های رای می‌آيند.
علیخانی حضور در انتخابات را مهمترین اصل مردم‌سالاری برشمرد و افزود: انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در جهان است دشمن در تلاش است حضور مردم پای صندوق‌های رای را کمرنگ جلوه دهد اما مردم جانانه پای کار انقلاب هستند و با حضور بی‌نظیرشان پی صندوق‌های رای تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*