کد خبر: 193322                      تاريخ انتشار: 1403/02/26 - 09:00
فقط دختران بخوانند ! |
دختران؛ برگزیده اند برای مأموریت عظیم انسان سازی
 
عزیزم! دختر برگزیده شده است برای مأموریت عظیم انسان‌سازی...
 
از کردستان دخترم هویتت را چگونه یافتی؟ می‌دانی که چرا دختر را «ریحانه خلقت» نامیده‌اند؟ چون که پروردگار عالمیان برای خلقتش سنگ تمام گذاشته! آنجا که زیبایی، لطافت، ظرافت، حیا و عفت، قدرت و نفوذ کلام، آرامش و آسایش را در گوهر ناب وجودش به امانت گذاشته تا چون آیینه‌ای جلوه‌گر جلال و جمال و شکوه الهی گردد.
آرام جانم! دختر باب رحمت و برکت برای پدر و مادر است و خواهر همراه و همدل برادر. زن مایهٔ آرامش و عشق همسر می‌شود و چون تاج مادری بر سر نهد، پرورندهٔ پاک‌ترین مخلوقات هستی است. پس وقتی با آگاهی و عشق، فرزندانش را پرورش می‌دهد و بذر ایمان و اخلاق، حیا و عفت، غیرت و حمیّت را در وجودشان می‌کارَد، در پیِ انجامِ رسالتِ تکوینی خویش است.
گلبرگ طوبایم! این روزهای هجمهٔ شیاطین جن و انس که شاخه چینان هوس‌باز و هوسناک برای شکستن این‌همه حرمت و کرامت، دست دراز کرده‌اند و با شعارهای دروغین، هویت و اصالت پاک برخی دختران و زنان خود فریب و غافل را نشانه رفته‌اند، تنها در «پردهٔ حجاب فاطمی» محفوظ و مصون خواهی ماند. پس مروارید گران‌قدر وجودت را در صدف حجاب به امانت نگاه‌دار تا دستِ آلودهٔ دغل‌بازانی که برای پرپر کردن عصمت و دزدیدن بزرگی روحت دندانِ طمع تیز کرده‌اند، کوتاه گردد.
عزیزم! دختر برگزیده شده است برای مأموریت عظیم انسان‌سازی؛ پس با روحی بزرگ و بزرگوار، قلبی پرمهر و لبریز از عشق الهی، سرشار از عقلانیت و آگاهی برای برداشتن قدم‌های بزرگ آماده‌باش که امروز دنیا در بستر آزمایشی بزرگ و سرنوشت‌ساز است و دشمن در کمین و اینک مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقش دختران و زنان این سرزمین، هویت‌بخشی و تمدن‌سازی نسل مهدوی خواهد بود.
دستم را بگیر! هادی و همراهت می‌شوم
انتهای پیام/ *