کد خبر: 195142                      تاريخ انتشار: 1403/04/11 - 13:04
ضرورت‌های مشارکت در انتخابات برای جامعه تبیین شود
 
فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین ضرورت‌های مشارکت در انتخابات استفاده کنیم و همه را پای کار بیاوریم مشارکت حداکثری در انتخابات نیاز به تبیین درست دارد.
 
سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر امروز در نشست تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات که با حضور جمعی از بانوان موثر استان برگزار شد، اظهار کرد: سانحه هوایی 30 اردیبهشت و شهادت آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت ضایعه بزرگ و سختی برای کشور بود.
وی تصریح کرد: هیچکدام از ما فکر نمی‌کردیم که یک روز رییس جمهور کشور را در یک حادثه اینچنینی از دست دهیم و مجبور به انتخاب رییس جمهور جدید در بازه زمانی 50 روزه باشیم.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: وجود مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در آن شرایط بحرانی آرامبخش جامعه شد و آب سردی را روی نگرانی‌های مردم ریخت.
سردار گشتاسبی با بیان اینکه در این دوره فرصت کمی برای تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح در کشور داشتیم، گفت: در بازه زمانی 50 روزه باید یک تصمیم بزرگ برای کشور می‌گرفتیم که چهار سال آینده کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
وی عنوان کرد: این انتخابات برای کشور از حساسیت بسیار زیادی در داخل و خارج از مرزهای کشور برخوردار است عرصه‌ای که امروز دشمنان به صورت جدی برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ و تمام ظرفیت‌ها را پای کار آورده‌اند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: کشور و ملت ما در طول پیروزی انقلاب تا کنون عرصه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی مهمی را پشت سر گذاشته است امروز دیگر وقت نشستن نیست همه باید در میدان باشیم و به بیان ضرورت‌های مشارکت حداکثری در انتخابات بپردازیم.
سردار گشتاسبی اضافه کرد: خدا را شاکر هستیم که به همت مردم و رهبری داهیانه امامین انقلاب توانسته‌ایم توطئه‌هایی دشمنان را که نمونه بارز آن جنگ تحمیلی و تمام عیار دشمنان علیه کشور بود را با سربلندی پشت سر بگذاریم.
تاریخ مردم کردستان سرشار از افتخارآفرینی و ایثار و مجاهدت است
وی با بیان اینکه تاریخ مردم کردستان یک تاریخ سرشار از افتخارآفرینی و ایثار و مجاهدت برای کشور و نظام بوده است، گفت: کردستان بیش از 5 هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب کرده و اینها سابقه روشن برای مردم این استان است این افتخارآفرینی از اول انقلاب تا کنون استمرار داشته و در ادامه نیز بر همین منوال خواهد بود.
سردار گشتاسبی عنوان کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب با پشتوانه مردمی یک هویت فرهنگی و جدید را براساس آموزه های قرآنی معرفی که با نگاه استبداد جهانی منافات دارد ارائه کرد و این کاملا طبیعی است که دشمنان با چنین اندیشه و مکتبی مخالفت و در تضاد باشند.
وی اذعان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان جانشین برحق امام راحل هم تا امروز این سکان را به بهترین شیوه هدایت و جلو برده‌اند.
موضوع مهم امروز کشور مشارکت حداکثری در انتخابات است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه موضوع مهم امروز مشارکت حداکثری در انتخابات است، عنوان کرد: تلاش برای شکل‌گیری و تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد همه در هر جایگاهی باید رسالت خود را در تبیین ضرورت مشارکت در انتخابات بکار گیریم.
سردار گشتاسبی اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی و غیره برای منحرف کردن ذهن مردم و جلوگیری از مشارکت جامعه در انتخابات تلاش می‌کند مقابله با این توطئه دشمنان نیاز به جهاد تبیین و تبلیغ چهره به چهره هستیم.
وی گفت: کردستان یک استان ویژه است که بیش از ۵۰ رسانه معاند روی افکار مردم آن کار میکند و از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکند و در این مسیر از غفلت‌های ما به نفع پیشبرد اهداف ضدانقلابی خود بهره می‌گیرد.
سردار گشتاسبی گفت: ما برای این انقلاب خون دادیم و نسبت به خون شهدا وظیفه‌مند هستند و باید مدافع این نظام باشیم.وی عنوان کرد: منکر وجود مشکلات نیستیم ولی نباید پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف را نادیده گرفت، ایران در اوج قدرت است و این مهم را در شرایط کاملا تحریمی بدست آورده‌ایم.
فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تبیین ضرورت‌های مشارکت در انتخابات استفاده کنیم و همه را پای کار بیاوریم مشارکت حداکثری در انتخابات نیاز به تبیین درست دارد.وی به شرایط کشور قبل و بعد از انقلاب گریزی زد.
وی گفت: با وجود تمام تحریم‌ها کشور در بخش‌های مختلف توسعه پیدا کرده و در دولت مردمی شهید جمهور بیشترین توجه به این استان صورت گرفت.
انتهای خبر/*