کد خبر: 195739                      تاريخ انتشار: 1403/04/25 - 15:20
رویداد مادران مقاومت در روز تاسوعای حسینی برگزار شد
یک کارشناس مسائل مذهبی : مادران با تقوا و عاشورایی خانواده ای با تقوا تربیت می کنند
 
رویداد مادران مقاومت باهدف روایت نقش آفرینی زنان در غزه ، گرایش‌سازی و جهت‌دهی زنان برای جریانات مهمی ازجمله مقاومت به‌ویژه در شرایط امروز غزه به همت امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی وبا حضور جمع کثیری از بانوان زاهدانی برگزار گردید
 
سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ایمانی خواه کارشناس مسائل مذهبی در رویداد مادران مقاومت با اشاره به اهمیت جایگاه زن در واقعه عاشورا ، وقایع انقلاب اسلامی و در کانون خانواده گفت : بانوان باید در خانه علاوه بر امورات منزل به مسائلی همچون حرام و حلال بودن درآمد منزل توجه ویژه و خاصی داشته باشند.باید اعتقادات همسر و فرزندان خود را تقویت و مدیریت کنند.

وی افزود : مادران با تقوا و عاشورایی خانواده ای با تقوا تربیت می کنند.تقویت تعمیق باورهای دینی در خانواده از وظایف اصلی مادران می باشد .

حجت الاسلام ایمانی خواه تصریح کرد: با توجه به جایگاه مادر در خانه یکی از رسالت های سنگین بانوان در کنار مسائل زندگی این است که خدا شناسی ، خود شناسی و امام شناسی را در وجود همسر و فرزندان خود تزریق کنند . امروز شاهد رشادت های بانوان غزه هستیم که چگونه با فرزندان خود استوار در کنار همسرانشان در مبارزه علیه اسرائیل غاصب و جنایتکار هستند و مبارزه می کنند و لحظه ای از راهی که انتخاب کرده اند پشیمان نیستند و چون کوه ایستاده اند .

کارشناس مسائل مذهبی گفت : بانوان جهان باید از این ایستادگی امروز بانوان غزه در برابر ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی الگو بگیرند . بانوان غزه با توکل به عنایت پروردگار در این راه ایستاده اند و این ایستادگی نتیجه همان همان تقویت ایمان و خداشناسی ، خود شناسی و امام شناسی می باشد که آنان را در این مبارزه استوار و محکم کرده است.
انتهای پیام/*