کد خبر: 196277                      تاريخ انتشار: 1403/05/17 - 09:04
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:
غرب با شعار «آزادی» بیشترین ظلم را به زنان کرد
 
مدرس دانشگاه گفت: غرب با شعار «آزادی» بیشترین ظلم را به زنان کرد زیرا با این شعار بانوان به عنوان بردگان جنسی شناخته شدند که حریم و عفت از بین آنها رفت.
 
«زنان نیوز» از البرز؛ مهدیه طالقانی در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: غرب با شعار «آزادی» بیشترین ظلم را به زنان کرد زیرا با این شعار بانوان به عنوان بردگان جنسی شناخته شدند که حریم و عفت از بین آنها رفت.
مدرس دانشگاه و پژوهشگر ادامه داد: زن دارای روحیه لطیف است و برقراری آزادی بین زن و مرد موجب شد که بانوان به کارهای سخت مردانه به کار گرفته شوند و روحیه زنانگی آنها از بین برود.
وی افزود: در غرب آزادی به معنای بردگی و سوء استفاده جنسی است و بانوان مکان امنی برای ابزار احساسات خود ندارند و از این مهم رنج می برند.
طالقانی تصریح کرد: اگر آزادی بیان به معنی واقعی کلمه وجود دارد موج زیادی از زنان در غرب دین اسلام را برای زیست خود انتخاب می کردند زیرا غرب با شعار آزادی بیشترین ظلم را به بانوان وارد کرد.
مدرس دانشگاه گفت: امروزه در غرب با آمار بالای فرزندانی مواجه هستیم که پدر و مادر آنها مشخص نیست و این آسیب بزرگی است و به گونه‌ای این فرزندان ندانسته وارد دنیا شدند و امروز از نداشتن والدین رنج می‌برند.
وی ادامه داد: خانواده مهمترین مولفه قدرت نظام و در کشور ما گنجینه گرانبهایی است، موضوعی که غرب از نداشتن آن متضرر شده و در تلاش است با نفوذ فرهنگی بنیان خانواده را در کشور هدف قرار دهد.
طالقانی افزود: دشمن از سالها قبل با هدف قرار دادن جنس زن در ایران به دنبال تخریب بنیان خانواده است زیرا خود می داند که وقتی بانوان به انحراف کشیده شوند، ناخودآگاه خانواده از هم می‌پاشد.
مدری دانشگاه تاکید کرد: دانش، سلاح جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است زیرا دشمن در فضای ولنگار مجازی نیز به دنبال ترویج بی‌بند و باری است تا دختران و پسران را از تشکیل خانواده منصرف و ازدواج را مانعی برای پیشرفت عنوان کند.
وی در پایان اظهار داشت: بانوان هسته و مرکز اصلی در خانواده هستند و اگر متوجه اهمیت نقش خود نباشند و خود را درگیر بازی‌های رسانه‌ای کنند، نهاد خانواده به خطر می‌افتد.
انتهای خبر/*