کد خبر: 196428                      تاريخ انتشار: 1403/05/15 - 10:59
عالم اهلسنت:
خون شهید اسماعیل هنیه درخت تنومند مقاومت را آبیاری می کند
 
عالم اهل‌سنت گفت: با ترور رهبران حماس ضربه‌ای به حماس وارد نخواهد شد؛ بلکه خون این شهدا همان‌طور که در طول تاریخ نشان داده است.
 
سیستان و بلوچستان، مولوی سید محمد درتکیده از علمای اهل سنت در گفتگو با خبرنگار زنان ایران بیان کرد: دشمنان اسلام در واقع مثل یک روباه گرفتار شدند و راه چاره‌ای ندارند و به هر چیزی چنگ می‌زنند تا یک راهی برای خودشان از این رسوایی که دامن آنها را گرفته پیدا کنند؛ به همین خاطر به این اقدامات بزدلانه دست می‌زنند و قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند و جان انسان‌ها را می‌گیرند.
وی با بیان اینکه ترور شهید اسماعیل هنیه در کشوری که استقلال دارد و عضو کشورهای سازمان ملل است اقدامی بزدلانه است، افزود: ما این اقدام تروریستی را به‌شدت محکوم می‌کنیم و از همه ملت‌ها به‌خصوص ملت ایران و نیروهای مسلح می‌خواهیم که این اقدام را به‌شدت محکوم کنند و یک جواب کوبنده بدهند چرا که با گرفتن جان مهمان ما یعنی به کشور ما تجاوز کرده‌اند.
مولوی درتکیده ادامه داد: ما می‌خواهیم نیروهای جبهه مقاومت پاسخ کوبنده‌ای به آنها بدهد تا دشمن بفهمد هر اقدامی که امروز علیه اسلام و جمهوری اسلامی انجام می‌دهد بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وی ادامه داد: با ترور رهبران حماس ضربه‌ای به حماس وارد نخواهد شد؛ بلکه خون این شهدا همان‌طور که در طول تاریخ نشان داده شد ریختن هر خون نهال مقاومت را آبیاری می‌کند و باعث استقامت و استواری و قوت نهال خواهد شد.
این عالم اهل‌سنت با اشاره به اینکه امروز هم خون شهید اسماعیل هنیه در واقع مثل آبیاری‌کردن درخت تنومند مقاومت است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که قبلاً نیز نشان داده شد امروز هم در برابر این اقدام بزدلانه اسرائیل حماس خاموش نخواهد نشست و جواب دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد و پوزه اسرائیل را به زمین خواهد مالید.
وی گفت: ما به‌عنوان یک مسلمان که نبی ما نبی رحمت برای تمام کائنات بوده و خیرخواه تمام مردم مسلمان و غیرمسلمان هستیم و به پیروی از پیامبر خود خیرخواهی برای تمام انسان‌ها می‌خواهیم؛ ولی کسانی که این‌گونه جنایت می‌کنند خداوند متعال از آنها نخواهد گذشت.
انتتهای پیام/*