کد خبر: 196536                      تاريخ انتشار: 1403/05/21 - 08:04
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:
«زن، زندگی و آزادی» شعار بردگی و نابودی بانوان است
 
مدرس دانشگاه گفت: دشمن با شعار «زن، زندگی و آزادی» می‌خواست صدای زنان مسلمان را به گوش دنیا برساند اما این صدای بردگی و نابودی جنس زن است.
 
زهرا صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «زنان نیوز» گفت: دشمن با شعار «زن، زندگی و آزادی» می‌خواست صدای زنان مسلمان را به گوش دنیا برساند اما این صدای بردگی و نابودی جنس زن است.
مدرس دانشگاه و پژوهشگر ادامه داد: دانش و آگاهی سلاح جنگ شناختی و ترکیبی دشمن است، جنگی نابرابر که غرب با نبرد روایت‌های دروغین می‌خواهد ابتدا بذر ناامیدی در دل‌ها بکارد و سپس مردم را با خود همراه کند.
وی افزود: دشمن از سالها قبل بر روی پوشش زنان ایرانی کار می‌کرد و در تلاش است که با شعار آزادی همان شعاری که در غرب شکست خورده و زمینه ساز نابودی جسن زن است، صدای حقانیت زنان مسلمان باشد.
صادقی تصریح کرد: زنان مسلمان ایرانی صدایشان امروز با حضور در تمامی صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگ، ورزشی، هنری و ... به گوش دنیا رسیده است.
این مدرس دانشگاه گفت: هدف اصلی دشمن از شعار «زن، زندگی و آزادی» نابودی بنیان خانواده است زیرا امروز غرب از نداشتن خانواده به نابودی رسیده است و اگر آزادی بیان به معنی واقعی وجود داشت زنان بسیاری از کشورهای دنیا دین اسلام را برای زندگی خود انتخاب می کردند.
وی ادامه داد: زن در غرب مکان امنی برای ابراز احساسات خود ندارد و سرکوب می شود و بیشتر به عنوان برده جنسی شناخته می شود و پس از دست دادن زیبایی باید تنهایی و گوشه نشینی را پیشه کند.
صادقی افزود: زنان مسلمان با حفظ پوشش برتر امروز در تمامی عرصه‌ها حضور فعالی داشته و دارند و حجاب هیچ وقت ممنوعیتی برای آنها ایجاد نکرده بلکه حریمی امن است که آنها را از چشم هوسرانان محفوظ نگه می‌دارد.
این مدرس دانشگاه در پایان اظهار داشت: امروز اسرائیل و آمریکا روزهای آخرین خود را سپری می کنند و خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان در غرب و اروپا نشان داد که آنها در طرف درست تاریخ ایستاده اند و به زودی قدس شریف آزاد شده و حق نمایان می‌شود و ظلم و ظالمان نابوده می‌شوند.
انتهای خبر/*