کد خبر: 197610                      تاريخ انتشار: 1403/06/17 - 08:55
کارآفرین برتر استان کرمان: انگیزه ، با اراده و حمایت خانواده در کارگاه کوچک را گسترش دادم / "اسماء" شناسه موفق در عرصه بسته بندی سیفی جات
 
بانوی کارآفرین کرمانی گفت : در سالی که رهبر معظم"مدظله العالی" آن سالی را که اشتغال و تولید نامگذاری کردند با گرفتن وام خوداشتغالی کار خود را وسعت داد و امروز حتی به شهرستان های اطراف نیز محصولات خود را ارسال میکند.
 
بانوی کارآفرین موفق خانم فاطمه اسماعیلی ترشابی از پایگاه نرجس خاتون حوزه صدیقه الکبری در محله شهید محمدی مشغول بکار می باشد.
اسماعیلی تولیدی مواد غذایی دارد که از سال ۱۳۹۶ مشغول به فعالیت در بسته بندی سیفی جات،سبزی جات،قوتو،خشکبار و حبوبات و شیرینی می باشند
که در ابتدا کار در کارگاه کوچک انجام می دادند وبا انگیزه محکم و حمایت خانواده توانستند کارگاه را گسترش دهند و اکنون محصولات ایشان با برند و لوگو اسم "اسماء" صادر می شود.
در سالی که رهبر معظم"مدظله العالی" آن سالی را که اشتغال و تولید نامگذاری کردند با گرفتن وام خوداشتغالی کار خود را وسعت دادند.
پخش محصولات که طرف قرارداد با سوپر مارکت ها و فروشگاه ها و عمده فروشی های سطح شهرستان و مشتری های خانگی وقبلا ارسال انار و کشکوئیه داشتم.
در طی۳ سال متوالی کارآفرین برتر استان بوده اند که در برنامه ضیافت شبکه کرمان شرکت کرده اند و با کمک کمیته امداد توانستند با درخواست نیرو، خانم های خانه دار که آنان را تحت پوشش خود قرار دهند که اکنون در منزل مشغول به کار هستند تا بتوانند در جامعه کمک کنند و شغلی داشته باشند.

انتهای پیام/*