کد خبر: 197951                      تاريخ انتشار: 1403/06/25 - 19:02
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
آزادی فلسطین از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد.
 
از گیلان ،سردار غلامرضا سلیمانی عصر یکشنبه در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیات حیرت انگیزی بود که شهدای ارزشمندی را تقدیم کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و کودک کش اسرائیل در غزه و فلسطین بیان کرد: بازگو کردن حوادث تلخ و ناگوار در فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی به کرار ضرورت دارد.
سردار سلیمانی به تشریح ریشه جنگ و تجاوز در فلسطین اشغالی در لایه‌های مختلف پرداخت و اضافه کرد: تاریخ گواه واقعی و سنددار سکوت فلسطینی‌ها در این سرزمین است که مورد تجاوز رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
وی با اشاره به تجاوز وحشیانه فلسطین و بیت المقدس از سوی رژیم صهیونیستی افزود: آغاز جنگ‌های صلیبی مقدمه‌ای برای تجاوز به فلسطین اشغالی بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر لزوم اشرافیت و مطالعه تاریخ جنگ‌های صلیبی اضافه کرد: مدعیان حقوق بشر در طول تاریخ بدترین جنایات را در سرزمین‌های اسلامی انجام دادند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه تاریخ تلخ و سرگذشت اسف بار فلسطین مورد واکاوی قرار گیرد، گفت: صهیونیست‌های شکست خورده در جنگ‌های صلیبی جنایت علیه فلسطین را شروع کرد.
وی با اشاره به نقشه مسلمان کشی یهودی‌ها بعد از جنگ جهانی دوم افزود: رژیم صهیونیستی بیش از یک قرن فلسطین را اشغال کرده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نسل کشی اسرائیل در فلسطین علنی شده است، گفت: مقاومت رمز پیروزی فلسطین اشغالی است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت عاشورایی با دفاع مقدس در جهان اسلام به روز رسانی شد، اضافه کرد: محور مقاومت با فرهنگ دفاع مقدس شکل گرفت و با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه دشمن دنبال توقف جمهوری اسلامی است، افزود: دوره جدیدی با حضور عزتمندانه و مقتدرانه ایران اسلامی و محور مقاومت در جهان شکل گرفته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسترساز استقلال و آزادی جهان است، گفت: آزادی فلسطین و غزه از محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌گذرد.
سردار سلیمانی با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ گاه تسلیم زور نمی‌شود، اضافه کرد: تمدن بحران زده غرب انسان‌ها را دعوت به شیطان پرستی و برهنگی می‌کند.
به گفته وی، راه نجات، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ایجاد همدلی و وفاق ملی است.
فرمانده سپاه قدس گیلان
نقش زن در شکل گیری جامعه اسلامی بی بدیل است
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم استمرار برپایی محافل مشترک در محور مقاومت گفت: نقش زن در شکل گیری، دوام و قوام جامعه اسلامی بی بدیل است.
سرتیپ. دوم پاسدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اجلاسیه شهدای زن رسانه محور مقاومت و یادواره شهیده طاهره حداد نژاد شهیده شاخص سازمان بسیج رسانه در رشت اظهار کرد: وحدت یکی از نیازهای اساسی، حیاتی و ضرورت مند جامعه اسلامی است.
وی با تاکید بر لزوم استمرار برنامه‌های مشترک فرهنگی در محور مقاومت اضافه کرد: ایران اسلامی و محور مقاومت مقدمه تمدن نوین اسلامی است.
سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با بیان اینکه زنان محور وحدت آفرین جامعه اسلامی هستند، گفت: محوری ترین تقابل جبهه حق و باطل با موضوع زن شکل گرفته است.
وی با اشاره به نقش رسانه در مبارزه با جنگ نرم افزود: استمرار اجلاسیه شهدای زن رسانه در کشور و گیلان در دستور کار قرار دارد.
فرمانده سپاه قدس با اشاره به برپایی کنگره هشت هزار شهید در این بیان کرد: نقش و جایگاه زن در شکل گیری، دوام و قوام جامعه اسلامی بی بدیل است و از این رو بانوان در محافل و برنامه‌های فرهنگی باید محور قرار گیزد.
سرتیپ دوم پاسدار دامغانی با بیان اینکه نقش زنان در عملیات طوفان الاقصی ملموس است، گفت: مقاومت زنان و مادران غزه و فلسطین شکست‌های پی در پی به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد.