کد خبر: 198121                      تاريخ انتشار: 1403/06/30 - 08:20
امام‌جمعه موقت اهل‌سنت خاش:
اگر تا امروز تمامی مسلمانان در دنیا متحد می‌شدند ارتش صهیونیستی مرتکب جنایت در غزه نمی‌شد
 
امام‌جمعه موقت اهل‌تسنن خاش گفت: ما در کشور ایران اسلامی امت واحده هستیم؛ یعنی امتی که توانایی ایستادن در مقابل همهٔ زورگویان را دارد.
 
سیستان و بلوچستان مولوی عبدالستار حسین زهی در گفتگو با خبرنگار زنان ایران ضمن تبریک هفته وحدت در خصوص ویژگیهای سفر دیدار با مقام معظم رهبری در اولین روز از هفته وحدت بیان کرد: در اولین روز از هفته وحدت دیدار گرم و صمیمی با مقام معظم رهبری حفظه‌الله تعالی داشتیم که این جلسه از خصوصیات بسیار خوب و بالایی برخوردار بود.
امام‌جمعه موقت اهل‌سنت خاش بیان کرد: اولین خصوصیت این جلسه اینکه یک جلسهٔ بسیار صمیمی و جلسه هم‌اندیشی بود که در محضر و دیدار مقام معظم رهبری به‌صورت خودمانی و خیلی صمیمی شکل گرفت.دومین ویژگی‌ها مهم این جلسه ؛ تعدادی از علمای اهل‌سنت به نمایندگی سایر علما «مولانا عبدالرحمن چابهاری حفظه‌الله، شیخ خطیبی، ماموستا امامی» در محضر رهبر انقلاب صحبت کردند.
این عالم اهل‌سنت تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز صحبت بسیار زیبا و ارزشمندی داشتند و بیان فرمودند «وقتی مسلمانان وحدت داشته باشند هیچ گروهی و هیچ ارتشی نمی‌تواند مسلمانان را شکست دهد و مغلوب کند.
وی پیرو سخنان اندیشمند مقم معظم رهبری در خصوص وحدت امت اسلامی بیان کرد: اگر تا امروز تمامی مسلمانان متحد می‌شدند و اتحاد داشتند ارتش صهیونیستی مرتکب جنایت در غزه نمی‌شد، بهترین نکته‌ای که در سخنان مقام معظم رهبری دیدیم اعتقاد بر امت واحده و اتکا به امت اسلامی بود.
مولوی عبدالستار حسین زهی خاطرنشان کرد: ما امت واحده هستیم؛ یعنی امتی که در مقابل همهٔ زورگویان بایستد و وحدت اسلامی زمانی شکل می‌گیرد که امت اسلامی و همه فرق اسلامی کنار هم قرار بگیرند و در مقابل صهیونیست‌های نابکار بایستند تا مردم مظلوم فلسطین و غزه را از زیر شکنجه و بمباران‌ها نجات دهند.
وی بیان کرد: با آغاز هفته وحدت و ایجاد پیوند بین مسلمین و امت اسلام ان‌شاءالله در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم خوب و مثبت برداریم و شاهد روزی باشیم که امت اسلام در یک صف واحده قرار گرفته و در مقابل همهٔ زورگویان به‌ویژه صهیونیست کودک کش بایستیم.
وی در انتها گفت: از جلسه‌ای که در محضر رهبری برگزار شد بسیار راضی و خشنود هستیم و امیدواریم که این گونه جلسات ادامه داشته باشند.
انتهای پیام/*