کد خبر: 198125                      تاريخ انتشار: 1403/06/28 - 09:23
همایش بین المللی وحدت و مقاومت در زاهدان برگزار شد
 
همایش بین المللی وحدت و مقاومت به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت با حضور نمایندگان از جبهه مقاومت مردم مظلوم فلسطین، نمایندگانی از کشورهای اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان و علمای اهل تسنن و تشیع کشوری و استانی در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارشد.
 
سیستان و بلوچستان ، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان در کمیسیون تخصصی این همایش که با حضور آیت الله محامی نماینده محترم ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در حال برگزار شد، گفت: در عصر کنونی جبهه مقاومت در کشورهای فلسطین، لبنان، یمن، عراق با محور قرار دادن وحدت و مقاومت توانسته اند به پیروزی های بی نظیری در مقابل جبهه باطل دست یابند و بستر را برای تحول عدالت محور جهانی فراهم کنند.

زهرا ابراهیمی ادامه داد: هر جا که مسلمانان وحدت و همدلی را از دست دادند و تحت تاثیر استراتژی ها و سیاست های وحدت شکن دشمنان قرار گرفتند و برادری هایشان را در امتداد تفاوت های کوچکشان شکستند در آنجا شکست خوردند.

وی افزود: امروز زنان برای جبهه مقاومت یک الگوی تمام عیار هستند.زنان فلسطینی نقش محوری در جنگ و مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی دارند و در طول تاریخ جنایت اسرائیل نقش برجسته‌ای در قیام فلسطین داشته‌اند.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سرچشمه اصلی مقاومت، زن فلسطینی است که با شجاعت و ایثار در میدان قدم برمی دارد.