کد خبر: 198139                      تاريخ انتشار: 1403/06/30 - 10:27
مشاور امور بانوان و خانواده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی
بانو مجتهدی امین الگوی زن سوم انقلاب است
 
مشاور امور بانوان و خانواده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اولین مراسم یادواره شهدای زن فراهان گفت: بانو مجتهدی امین زنی بود که علامه طباطبایی(ره) برای سوالات تفسیری خدمت ایشان می‌رفت و ایشان زنی به عنوان الگوی سوم انقلاب است.
 
از استان مرکزی شهرستان فراهان؛ اشرف جواهری مشاور امور بانوان و خانواده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در اولین مراسم یادواره شهدای زن فراهان که در شهر تلخاب فراهان برگزار شد، گفت: امروز بزرگداشت شهدای والا مقام زن این منطقه است، سال ۸۵ یه توفیقی داشتیم به همراه یکی از دوستانم یک کتاب تحت عنوان شمیم بهشت از شهدای زن استان مرکزی بنویسم.
وی با اشاره به مفاخر و مشاهیر این منطقه افزود: در این منطقه باید آرام آرام قدم بردارید، در این خاک، انسان‌های بزرگ رفت و آمد کردند.
جواهری با اشاره به نقش‌آفرینی زنان در دفاع مقدس اظهار کرد: شهید مطهری می‌فرماید؛ «زنان تاریخ آفریدند و مردان نوشتند». چون قلم دست خودشان بود به اسم خود نوشتند و اسمی از زنان برده نشد.
مشاور امور بانوان و خانواده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ویژگی‌های بانو مجتهدی امین گفت: بانو مجتهدی امین زنی بود که علامه طباطبایی(ره) برای سوالات تفسیری خدمت ایشان می‌رفت و ایشان زنی به عنوان الگوی سوم انقلاب است.
وی در ادامه افزود: در وجود هر انسانی عوامل متعدد از جمله شهوت، اخلاق، توحید و شیطان وجود دارد، به هر کدام بیندیشیم آن مقدرات ما را معلوم می‌کند و در نهایت سرنوشت ما در آخرت تعیین می‌کند و با آن محشور خواهیم شد.
جواهری اظهار کرد: باید مسیر زندگی خود را انتخاب کنیم، شیطنت به شدت در جامعه بالا گرفته و استکبار جهانی می‌نوازد و در کشور ما حرکات موزون انجام می‌دهد که باید هوشیار باشیم و این زنان بزرگ رفتند تا چراغ هدایت ما باشند.
انتهای پیام/*