کد خبر: 198317                      تاريخ انتشار: 1403/07/03 - 10:40
وفاداری ویژگی اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بود
 
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وفاداری به نظام، همسر، خانواده و مکتب از شاخصه‌های اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بوده است.
 
از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی هم اکنون در مراسم جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در سالن پیامبر اعظم در استانداری کردستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: رزمندگان، همسران، مادران شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه‌های بی‌نظیری را خلق نمودند.
وی به سه شاخصه برای زنان دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: وفاداری به‌نظام، همسر، خانواده و مکتب از شاخصه‌های اصلی بانوان در دوران دفاع مقدس بوده است.
به گفته نماینده ولی‌فقیه در کردستان، از خودگذشتگی و ایثار شاخصه مهم دیگر بانوان در دوران دفاع مقدس است این مهم را با مطالعه زندگی‌نامه بانوان شهیده می‌توان به‌خوبی درک کرد.
وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتگی برخی بانوان شهیده دوران دفاع مقدس همچون شهیده ناهید فاتحی کرجو، شهیده فاطمه اسدی که حماسه‌های آنها به حقیقت انسان‌ساز است باید بیش‌ازپیش تبیین و در این راستا محتواهای رسانه‌ای مناسب تولید شود.
وی اظهار کرد: استقامت با جنبه و داشتن ظرفیت شایسته و آرام‌بخش بودن از دیگر ویژگی‌های مهم بانوان در دوران دفاع مقدس است که باید در راستای ترویج و تبیین هرچه بیشتر این ویژگی‌های اقدامات لازم انجام گیرد.
گفتنی است؛ در این مراسم از چندین عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس که به قلم نویسندگان استان رونمایی شد.

انتهای خبر/