کد خبر: 198356                      تاريخ انتشار: 1403/07/05 - 12:22
یادداشتی برای زنان مبارز، صبور و مقاوم غزه
 
بانوی مقاوم بدان که امروز تو، یادآور دیروز من است آنچه از تو و سرزمینت بخصوص غزه می‌بینم همان‌ صحنه هائیست که از سال ۵۹ تا ۶۷ در دفاع مقدس در بمباران‌های دشمن بعثی دیدم ، زمانی که نیمی از کشورها با هم متحد شدند تا ایران و انقلاب را از سر راه بردارند.هنگامی که صحبت از زن و کودک آواره و دور از وطن فلسطینی را می شنوم و می بینم یاد آورگان، زنان و کودکان در خرمشهر ، اهواز و .... در ذهنم زنده می شود.
 
سیستان وبلوچستان، سهیلا سرگزی همسر جانباز شهید و فعال اجتماعی در یادداشتی در وصف بانوان صبور و مقاوم ایران در هشت سال دفاع مقدس و بانوان صبور فلسطین و غزه این‌گونه نوشت :
سلام بانوی مقاوم ،سلام بر آن قلب صبورت ، کاش می توانستم تو را در آغوش بگیرم و تسلیت بگویم که داغدار شهیدانت شده ای و با تو بگریم و بگویم تبریک که همچنان با ایمان و مقاومی .
بانو جان همچنان با ایمان و مقاوم بمان چرا که تو تنها نیستی خدا با توست و وعده او حق است و همه دلهای مسلمان آزادیخواه عالم به ویژه ملت ایران با توست .
بانوی مقاوم بدان که امروز تو، یادآور دیروز من است آنچه از تو و سرزمینت بخصوص غزه می‌بینم همان‌ صحنه هائیست که از سال ۵۹ تا ۶۷ در دفاع مقدس در بمباران‌های دشمن بعثی دیدم ، زمانی که نیمی از کشورها با هم متحد شدند تا ایران و انقلاب را از سر راه بردارند .هنگامی که صحبت از زن و کودک آواره و دور از وطن فلسطینی را می شنوم و می بینم یاد آورگان، زنان و کودکان در خرمشهر ، اهواز و .... در ذهنم زنده می شود.
وقتی در تصاویر خون عزیزان زخمیت را بر روی دستان و لباس‌هایت می بینم به یاد مجروحان هشت سال دفاع مقدس می افتم که بانوان صبور ، غیور و غیرتمند سرزمینم آنان در جبهه های جنگ درمان می کردند .
بانوی صبور و مقاوم ،وقتی اشک و استرس کودکان و نوجوانان ، و یا صحنه عزیز شهیدت را در حال احتضار در آغوشت در حال وداع صبورانه‌ات می‌بینم برایم یادآور لحظه های مقاومت بانوان سرزمینم از دوران انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس است .
بانوی مقاوم و مسلمان فلسطینی همان گونه که سالها ی سال صبوری کردی و مقاوم بودی و در کنار پدر، همسر، برادر به مبارزه ایستادی و فرزندانی صبور و مقاوم برای جبهه حق تربیت کردی به میدان فرستادی صبور باش و همچنان مقام ،که به نصرت الهی جنگ دیر یا زود تمام می‌شود و پیروزی شما بر اسرائیل غاصب را همگان خواهند دید همان طور که پیروزی کشور عزیزم ایران بر تمامی مستکبران دنیا در هشت سال جنگ را دیدند . بدان که همیشه حق پیروز میدان است .
به قلم : سهیلا سرگزی
انتهای پیام/*