کد خبر: 198547                      تاريخ انتشار: 1403/07/09 - 13:41
در حاشیه بدرقه مادر علمدار خمینی؛
شهید خرازی مادر قهرمان پرورش را در آغوش کشید/ کام فرزندانمان را با مرگ بر اسرائيل بالا اوردیم
 
امروز در حاشیه تشییع حاجیه خانم طیبه تابش مادر شهید حاج حسین خرازی از فرماندهان دفاع مقدس، تریبون را به دست مادران دهه هفتادی دادیم تا روایت مقاومت را از زبانشان بشنویم.
 
از اصفهان، امروز اصفهان از جنس ایثار و مقاومت و به رنگ سرخ شهادت درآمد. امروز مردم قدرشناس این شهر شهید پرور بر دوش خود مادر شهید حاج حسین خرازی را که بیش از ۷۰ سال از عمر ۸۸ ساله اش را برای اسلام و قرآن گذاشت، تا گلستان شهدای اصفهان تشییع کردند.
مادری که روایت عاشقانه هایش با حسین، تمامی نداشت و در دیدار با ایشان، حسین را فرزندی خلف و یار و یاور امام خمینی رحمه الله علیه می‌خواند.
امروز قهرمان به استقبال قهرمان خواهد آمد تا جبران درد سال ها فراق را ادا کرده و مادرانه ها را از زبان حاجیه خانم تابش بشنود.
و اما امروز، حال و هوای تشییع با تصاویر شهید سید حسن نصرالله رنگ مقاومت گرفت، مادرانی که کودکان خود را در آغوش گرفته و در دستشان پرچم لبنان را داده بودند تا آنهایی که دهانشان مملو از فریاد مرگ بر اسرائيل بود.
مرضیه مادر دهه هفتادی با در دست گرفتن کالسکه کودک خردسالش و در حالی که از مادر شهید چیزی را تمنا میکرد، توجه من را به خود جلب کرد، وی گفت: تنها خواسته ام این است که بتوانم فرزندم را با شیره جانم که با یاحسین و شعار هیهات من الذله تبرک شده است به فرزند خردسالم دهم تا نام و یاد اهل بیت علیهم السلام، فرزندم را بیمه راهی کنم که نظیر شهید خرازی و شهید عزیزمان سید حسن نصرالله، در این مسیر حرکت کرده و عاقبت بخیر شود.
این بانوی دهه هفتادی تصریح کرد: همانگونه که امام خمینی فرمودند، سربازان من در گهواره هستند و امروز همان ها مدافعان امنیت و حرم گشتند، من به عنوان مادر کودکی هشت ماهه می گویم که کام فرزندم را با مرگ بر اسرائیل و آمریکا بالا آورده ام و اسرائیل باید از فرزندان ما نیز هراس داشته باشد.
انتهای پیام/*