کد خبر: 198638                      تاريخ انتشار: 1403/07/11 - 11:46
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان:
رژیم صهیونیستی برای جبران انزوای خود، روی به ترورهای هدفمند می آورد
 
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه سلمان: دشمنان اسلام و استکبار جهانی که به دروغ شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهند، بدانند با شهادت سید حسن نصرالله ، فرماندهان مقاومت و همچنین زنان و کودکان بی گناه لبنان،غزه و فلسطین نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد.
 
سیستان و بلوچستان، آذر کیخا مدیر بسیج جامعه زنان سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران درخصوص وقایع اخیر لبنان و ضمن تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت : رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، روی به ترورهای هدفمند آورده است، غافل از اینکه بیشتر به رسوایی این رژیم جنایت‌کار و ضد بشری افزوده خواهد شد.شهید سید حسن‌ نصرالله، شخصیتی برجسته و حامی محرومان و مستضعفان عالم و رهبری آزاد، مؤمن، متدین، مخلص، شجاع، دشمن‌ستیز، مستحکم برای جبهه مقاومت بود.دشمن بداند قطعا خون شهید سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت روزبه‌روز جوشان‌تر و دنیای اسلام را متحد و یکپارچه‌تر می کند.
وی افزود: سال‌ها مجاهدت و پایبندی و پیروی از اسلام و مقاومت در سطح منطقه ایشان را به یک چهره نورانی و البته مستحکم و قابل‌اتکا و کم‌نظیر تبدیل کرده است. او در طول دوران عمر شریف خود شاهد شهادت هم‌زمان و رزمندگان زیادی بود؛ اما این علم و پرچم بر زمین نیفتاد؛ هر بار او با سخنان کوبنده خود لرزه بر اندام دشمن خبیث می‌انداخت.
کیخا ادامه داد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی که به دروغ شعار آزادی و حقوق بشر سر می دهند، بدانند با شهادت سید حسن نصرالله ، فرماندهان مقاومت و همچنین زنان و کودکان بی گناه لبنان،غزه و فلسطین نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نخواهد شد، بلکه با عزم و اراده‌ای محکم‌تر و ایمانی ژرف‌تر به راه خود ادامه خواهند داد و هرگز نخواهید توانست روح آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی این ملت و مسلمانان جهان اسلام را خاموش کنند.
وی اظهار کرد: اقدام غیرانسانی و شنیع رژیم غاصب صهیونیست نمونه بارزی از نقض حقوق بشر و اجرای سیاست‌های مبتنی بر نسل‌کشی، قتل‌عام بی‌رحمانه و کشتار دسته‌جمعی است و حکایت از استمرار اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی در منطقه دارد. امروز جامعه جهانی شاهد آن است که پناهگاه‌ها، مدارس، منازل مسکونی و غیره بارها در غزه و لبنان مورد هدف قرار گرفته است که منجر به شهادت تعداد زیادی از غیرنظامیان که عمدتاً کودکان و زنان هستند، شده است؛ این در حالی است که رعایت قواعد بین‌المللی بشردوستانه، جزو قواعد آمرانه است.امروز مسئله فلسطين غزه و لبنان، يک مسئله انساني و يک مسئله اسلامي است زیرا يک مشت جنايتکار ضدِّ بشر در اين منطقه جمع شده اند و جز جنايت و جز تجاوز و جز سلطه گري و توطئه چيني بر عليه ملتهای مسلمان و دولت هايِ انقلابي کاری انجام نمی دهند .
انتهای پیام/*