کد خبر: 198656                      تاريخ انتشار: 1403/07/06 - 09:43
دفاع مقدس مظهر ایستادگی و مقاومت ملت ایران است
 
زهرا ابراهیمی رئیس کمیته بانوان گفت: حماسه دفاع مقدس مرهون غیور مردان و شیرزنانی است که رزمندگان دلیر و شجاع را در دامن خود پرورش دادند و مردان میدان مبارزه را پشتیبانی کردند.
 
سیستان و بلوچستان، اعضای کمیته بانوان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته رفاع مقدس با مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دیدار کردند در این دیدار زهرا ابراهیمی رئیس کمیته بانوان گفت : حماسه دفاع مقدس مرهون غیور مردان و شیرزنانی است که رزمندگان دلیر و شجاع را در دامن خود پرورش دادند و مردان میدان مبارزه را پشتیبانی کردند و نشان دادند که طبق فرموده امام راحل از دامن زن مرد به معراج می رود.همچنين وی در این دیدار گزارشی از برگزاری برنامه های اجرا شده به مناسبت هفته دفاع مقدس را ارائه نمود .
سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در این دیدار با اشاره به اینکه همه وظیفه دارند به منظور تقویت روحیه مجاهدت و معنویت در جامعه به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اهتمام بورزند بیان کرد: دفاع مقدس مظهر ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.
وی تاکید کرد: در دوران جنگ با وجود اينکه وظيفه زنان نبود که در عرصه جنگ بصورت مستقیم شرکت کنند اما تعدادی پا به پای مردان حضور داشتند و تعداد زيادی نيز پشتيبان بودند و خدمات امدادی و پزشکی ارائه می دادند.
وی اظهار کرد: اگر مادران، فرزندان و همسران خود را برای شرکت در جنگ تشويق و آماده نمی کردند رزمندگانی از خود گذشته نداشتيم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت تکمیل یادمان شهدا گفت: از سال گذشته تاکنون تکمیل ۱۰ یادمان شهدا در استان در دستور کار قرار گرفته است.
سردار سرتیپ دوم جعفری تاکید کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از همه نیازمند تشریح و تبیین دقیق و منطقی ابعاد گوناگون دفاع مقدس است که در این مسیر رسانه ها نقش اول و کلیدی را بر عهده دارند و باید با احساس مسئولیت در این راستا قلم فرسایی کنند.
انتهای پیام/*