کد خبر: 198716                      تاريخ انتشار: 1403/07/12 - 15:06
#گزارش_ویدیویی
تقدیر دانش آموزان سمنانی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران
 
دانش آموزان آموزشگاه فاطمه زهرا (س) شاهد در سپاه ناحیه سمنان حضور یافته و از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در حمله به سرزمین های رژیم غاصب صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۲ تقدیر کردند.
 
به گزارش خبرگزاری زنان ایران، استان سمنان، جمعی از دانش آموزان آموزشگاه فاطمه زهرا (س) شاهد در سپاه ناحیه سمنان حضور یافته و از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در حمله به سرزمین های رژیم غاصب صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۲ تقدیر کردند.
سرهـــنگ مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در مراسم تقدیر دانش آموزان از اقدام عزتمندانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در حمله به اسرائیل جنایت‌کار اظهار کرد: عملیات وعده صادق۲ یک رویداد بزرگ بود که همه مردم ایران در آن سهیم بودند.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه اگر امروز می بینیم که مردم از این موضوع شاد هستند به خاطر این است که در آن نقش داشتند، افزود : اگر امروز به این محکمی در دهان استکبار زدیم و تمام هیمنه آنها را به سخره گرفتیم این امر به پشتوانه مردم ایران و جبهه مقاومت بود .

وی گفت : عملیات وعده صادق ۲ باعث شادی دل همه مردم جبهه مقاومت شد و همه آزادگان جهان با هر دین و آیین و مسلکی خوشحال بودند، برای اینکه بخشی از حق مظلوم ستانده شد .

عبداللهی اظهار داشت : رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی فکر می کرد که هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد اما همه آزادی خواهان جهان دیدند که اگر این رژیم همینطور به جنایات خود ادامه دهد، جمهوری اسلامی ایران ساکت نخواهد نشست و به پشتوانه همه مردم جبهه مقاومت در خواهد آمد و چنان سیلی به آنها خواهد زد که تا سالهای سال یادشان نرود .

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در ضعیف ترین حالت خودش قرار گرفته است و آن قدر پست شده است که وقتی در میدان یارای مقابله ندارد روی به ترورهای کور می آورد و سیدحسن نصرالله و سرادران جبهه مقاومت را ترور می کند؛ اما باید بداند خون این شهیدان جبهه مقاومت خواهد بود و این مسیر ادامه خواهد داشت .