کد خبر: 198752                      تاريخ انتشار: 1403/07/14 - 08:16
نماز جمعه تاریخی ؛ مخابره پیام های چندگانه رهبر و ملت ایران به جهان
 
مردم ایران در ۱۳ مهر سال ۱۴۰۳ یوم اللهی را به وجود آوردند که در آن هم غم عاشورایی بود و هم غیرت کربلایی، هم قدرت حیدری بود و عزت فاطمی و این عناصر مهم ترین چاشنی دفاع از مظلوم در عین اقتدار است.
 
منیره غلامی توکلی نماز جمعه امروز تهران متنی داشت و فرامتنی که به نظر می رسد فرامتن آن بسیار بیشتر از متن مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. فرامتنی که با قدرت عجیب عشق به ولایت و ولایتمداری مردم ایران صحنه هایی بدیع و کم نظیر را خلق و مخابره کرده است .
حضور میلیونی مردم ایران از اقصی نقاط کشور عزیزمان زیر بمباران خبری رسانه های معاند که تهدید آن هم به جنگ سخت! و ایجاد شبهه در برخی از مسائل امنیتی، مهم ترین پیام های آن ها بود، پاسخ و پیامی محکم برای کسانی به همراه داشت که به دنبال تفرقه افکنی و ایجاد دو قطبی در کشور بودند .
نمازگزارانی که برای اولین بار در نماز جمعه شرکت می کردند، حضور مادر دو شهید از خراسان رضوی، عشایر بختیاری با لباس های سنتی، شرکت خانواده ها از نقاط مختلف ایران به همراه فرزندان خردسال خود، حضور نوجوانان و جوانان با بشاشیتی ناشی از نشاط و شرکا بانوانی با حجاب های متفاوت... یکدل و یکصدا با شعار " این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده " ؛ "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" یکپارچگی مردم را از هر طیف سیاسی نسبت به موضوع امنیت، غرور ملی و حمایت از فلسطین نشان می داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوای جمهوری اسلامی ایران که در تقوا، درایت، صداقت، صراحت و شجاعت سرآمد رهبران جهان است با حضور مقتدرانه و بیانات مقتدرانه صلابت کم نظیر نظام و ملت ایران را به رخ جهانیان کشیدند . آنجا که فرمودند :هر ضربه به رژیم صهیونیستی خدمت به کل منطقه و کل انسانیت است و ما در انجام وظیفه خود نه تعلل می‌کنیم نه شتابزده عمل می‌کنیم.
ایشان با قرائت خطبه به زبان عربی نقشه راه را برای همه مسلمانان ترسیم کردند و از فهوم ولی امر مسلیمن جهان ترجمانی حماسی کردند .
مردم ایران در ۱۳ مهر سال ۱۴۰۳ یوم اللهی را به وجود آوردند که در آن هم غم عاشورایی بود و هم غیرت کربلایی، هم قدرت حیدری بود و عزت فاطمی و این عناصر مهم ترین چاشنی دفاع از مظلوم در عین اقتدار است.
ایرانیان امروز با در دست داشتن تصاویر شهدای غز و لبنان در کنار فرزندان شهید خود، با در دست داشتن پرچم فلسطین در کنار پرچم ایران، با سر دادن شعارهایی در حمایت از لبنان و غزه و حمایت از مقاومت آنها نمایشی زیبایی از قدرت #امت-واحده را به منصحه ظهور رساندند.
حماسه آفرینی ملت ایران اسلامی در برگزاری نماز جمعه میلیونی، سفر ریاست جمهوری ایران به قطر و سفر وزیر امور خارجه در سخت ترین شرایط جنگی لبنان به بیروت .. منظومه ای حماسی را رقم زده است که ردیف آن قدرت و قافیه اش پیروزی است .
انتهای پیام/*