کد خبر: 198994                      تاريخ انتشار: 1403/07/22 - 09:03
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:
بخش قابل توجهی از بی حجابی ها در جامعه از روی جهل است/ جهاد تبیین یکی از رسالت‌های مهم بانوان در عصر کنونی
 
مدرس دانشگاه گفت: بخش قابل توجهی از بی حجابی ها در جامعه از روی جهل است زیرا حقانیت حجاب به درستی برای آیندگان تبیین نشده و دشمن از این خلاء جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده است.
 
از البرز؛ سحر آذری در گفتگو با «زنان نیوز» گفت: حجاب ارثیه گرانبها حضرت زهرا (س) است که دشمن در سال‌های اخیر این گنجینه ارزشمند زن مسلمان ایرانی را نشانه گرفت.
مدرس دانشگاه و پژوهشگر ادامه داد: دشمن سال‌های متمادی حجاب بانوان ایرانی را نشانه گرفته زیرا می داند که با انحراف زن مسلمان می تواند نهاد خانواده را نشانه گرفته و جامعه را به تباهی بکشاند.
وی افزود: در الگوی سوم زن، بانوان ضمن نقش مادری و همسری با حفظ حجاب و عفاف در جامعه حضور داشته و نقش آفرینی می کنند و پوشش برتر هیچ گاه محدودیتی برای زنان مسلمان نبوده و نیست بلکه حریم امنی برای سودجویان است.
آذری تصریح کرد: دشمن حجاب را مانعی برای حضور در اجتماع عنوان می کند اما بانوان با پوشش برتر نیز در جامعه حضور داشته و نقش آفرینی می کنند و هیچ وقت حجاب را مانعی ندانسته و نمی دانند.
این کارشناس بیان کرد: زنان در تمدن سازی نیز نقش برجسته دارند زیرا وظیفه خطیر تربیت را برعهده دارند، اما در سبک زندگی غربی نقش تمدن سازی به فراموشی سپرده می شود زیرا خانواده در غرب معنایی ندارد و غرب بیشترین ضربه را از نداشتن این مولفه ارزشمند خورده است.
وی گفت: حضرت زهرا (س) نقش بی بدیلی در عرصه جهاد تبیین داشتند و هرگاه فرصتی داشتند به پیروی از ولایت به تبیین و روشنگری می پرداختند.
آذری ادامه داد: امروز نیز زنان در عرصه جهاد تبیین وظیفه خطیری بر عهده دارند زیرا دشمن با جنگ روایت ها درصدد رفتن نسل آینده کشور و استفاده از این نسل جهت پیاده سازی نقشه های شوم خود در کشور است.
این کارشناس افزود: زنان در عصر کنونی با حفظ الگوی سوم زن در عرصه سنگر ارزشمند خانواده و جهاد تبیین رسالت خطیری برعهده دارند.
وی در پایان اظهار داشت: بخش قابل توجهی از بی حجابی ها در جامعه از روی جهل است زیرا حقانیت حجاب به درستی برای آیندگان تبیین نشده و دشمن از این خلاء جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده است.
خبرنگار: الهه ملاحسینی
انتهای خبر/*