کد خبر: 199070                      تاريخ انتشار: 1403/07/23 - 07:33
مدرس دانشگاه در گفتگو با «زنان نیوز»:
فرهنگ برهنگی حلقه بردگی زنان است/ دوستی های دختر و پسر تهدیدی برای بنیان خانواده
 
مدرس دانشگاه گفت: فرهنگ برهنگی حلقه بردگی زنان است، نباید ساده از کنار آن گذاشت و باید حقانیت فرهنگ آزادی در قفس که دشمن از آن سخن می گوید را برای جوانان بیان کرد تا دشمن این نسل را برده نقشه های شوم خود در کشور نکند.
 
از البرز؛ زهره فردی در گفتگو با خبرنگار «زنان نیوز» گفت: زنان در فرهنگ غربی به اسم آزادی اسیر بردگی و هوسرانی مردان می شوند و از فطرت الهی شان دور و چه بسا نابود شده و در این مسیر فطرت انسانی خود را از دست می دهند.
مدرس دانشگاه و پژوهشگر ادامه داد: اگر پای درد دل زنان غربی بنشینید، متوجه می شوید که آنها مکان امنی برای ابراز احساسات خود ندارند.
وی افزود: خانواده پناهگاه امن زن و شوهر است که به راحتی می توانند عشق خود را ابراز کنند و دین اسلام برای این عشق ارزش و منزلت قائل شده است.
فردی با بیان اینکه عادی سازی روابط دختر و پسر در جامعه تهدیدی برای بنیان خانواده است، تصریح کرد: وقتی دختر و پسر در جامعه نیازهایشان تامین شد، به تشکیل خانواده و پذیرش مسئولیت تن نمی دهند.
این کارشناس گفت: دوستی های دختر و پسر خارج از چارچوب بیشترین آسیب را به دختران وارد می کند، زیرا انتهای این دوستی جدایی است و فقط احساسات پاک آنها در این مسیر فدا می شود و گاهی ضربان روحی جبران ناپذیری می خورند که تا سالیان متمادی با آنها همراه است.
وی ادامه داد: دشمن از سال ها قبل برای تخریب بنیان خانواده بر روی بانوان سرمایه گذاری کرد، زیرا می دانست که با تخریب ارزش و جایگاه زن، خانواده متلاشی می شود.
فردی افزود: متاسفانه کوتاهی ما در تبیین حقانیت حجاب باعث شد که دشمن در جنگ شناختی حجاب را ضد ارزش معرفی کند، حجاب پناهگاه امن زنان در مقابل هوسرانی مردان است.
این کارشناس تاکید کرد: خانواده گنیجنه و در گرانیهایی است که در آن زوجین در صورت انتخاب صحیح با همدیگر رشد می کنند و آینده خود را می سازند.
وی در پایان اظهار داشت: فرهنگ برهنگی حلقه بردگی زنان است، نباید ساده از کنار آن گذاشت و باید حقانیت فرهنگ آزادی در قفس که دشمن از آن سخن می گوید را برای جوانان بیان کرد تا دشمن این نسل را برده نقشه های شوم خود در کشور نکند.
خبرنگار: الهه ملاحسینی
انتهای خبر/*