کد خبر: 199335                      تاريخ انتشار: 1403/07/29 - 10:54
یادداشت
با شهادت فرماندهان درخت مقاومت تنومندتر می‌شود
 
دشمن فکر می‌کند با ترور و به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت را ضعیف می‌کند ولی این درخت تنومندتر می‌شود.
 
در همدان، شهید یحیی سنوار نویسنده، رمان نویس، مترجم و از همه مهمتر مجاهد فلسطینی بعداز ۴۵سال مبارزه در سرزمین مادری‌اش آرام گرفت. وی طی ۲۲سال اسارت در زندان رمان «خار و میخک» را به زبان عبری نوشت تا به همگان بفهماند جهاد فرهنگی و جهاد رزمی در هم تنیده شده است، ۵ کتاب را از زبان عبری و انگلیسی ترجمه کرد و در صدر پر کارترین نویسنده تاریخ قرار گرفت.

بر اساس منطق صهیونیستی افرادی که از آب و خاک و استقلال خود دفاع می‌کنند قاتل هستند اما از نظر قرآن مجاهد در راه خدا می‌باشند. قاتل اسرائیل کودک‌کش است که با ظلم و فساد در زمین هزاران هزار انسان‌های بی‌گناه و کودکان نابالغ را با خاک و خون یکسان می‌کند است‌.
قتل و غارت و کشت و کشتار مردم فلسطین مربوط به امروز و دیروز نیست بیش از ۷۰ سال است که این بیدادگری جریان دارد اما کشور های عربی و مسلمان چشم‌های خود را به روی جنایات رژیم صهیونسیتی بسته و گوش‌هایشان کر شده و نمی‌بینند و نمی‌شنوند، به منزله ختم الله علی قلوبهم و ابصارهم هستند.
اکنون خون مردم به جوش آمده و در حال مقاومت و جانفشانی هستند؛ با اجرای عملیات طوفان الاقصی هیمنه رژیم جعلی شکسته شد و به وضعیت ۷۰ سال پیش سقوط کرد‌ او به فکر انتقام افتاد و با هدف گرفتن فرماندهان مقاومت و ترور و به شهادت رساندن آنان فکر می‌کند جبهه مقاومت را ضعیف می‌کند ولی این درخت مقاومت تنومندتر از آن است که با تبر دشمن زبون از پا بیافتد. مگر دستان قمر بنی‌هاشم از بدن جدا شد کربلا در کربلا ماند.
هرچه خون شهدا جاری‌تر شود ریشه درخت اسلام و مقاومت و جهاد محکم‌تر خواهد شد.
مقاومت یحیی سنوار تا آخرین نفس با دست خالی که منجر به شهادت مظلومانه اما مقتدرانه او شد حماسه دیگری همچون مقاومت محسن حججی و شهادت رهبران مقاومت سید نصرالله خلق کرد. تمام خونش را در راه خدا داد طوری که با شلیک به پیشانی اش قطره‌ای خون در بدن نداشت که بر صورتش جاری شود او مصداق شهدای کربلا شد که «الذین بذلوا دون الحسین(ع)» شد.
راهشان پر رهرو و یادشان گرامی باد.

سیما یونسی