مشکل تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی در رسانه ملی

مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: توان تولید داخلی نه‌تنها نیاز مصرف‌کنندگان را تأمین می‌کند، بلکه فرصت صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه نیز فراهم شده است.
مشکل تبلیغات محصولات آرایشی و بهداشتی در رسانه ملی
1404/05/27 - 20:32
تاریخ و ساعت خبر:
270202
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از ایفدانا، محمود ال بویه، با اشاره به گسترش مصرف فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، اظهار داشت: سالانه میلیاردها تومان در کشور صرف خرید این محصولات می‌شود و تولیدکنندگان داخلی توانسته‌اند با بهره‌گیری از ظرفیت مستقیم و تولید قراردادی، بخش عمده نیاز بازار را پوشش دهند.
وی تأکید کرد: ظرفیت تولید در حوزه فرآورده‌های مراقبت و بهداشت فردی از جمله شامپو و مایع دستشویی وجود دارد و شرایط برای ورود برخی محصولات ایرانی به بازارهای صادراتی نیز فراهم شده است.
آل بویه در خصوص تبلیغ فرآورده‌های داخلی توضیح داد: تبلیغ محصولات آرایشی و بهداشتی تنها در صورت دریافت مجوز امکان‌پذیر است، اما بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل محدودیت‌های اقتصادی و ضعف برندینگ در این حوزه فعال نیستند.
مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو افزود: محدودیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای نیز باعث شده است تبلیغ این محصولات در رسانه ملی با محدودیت مواجه باشد و حتی فرآورده‌های دارای مجوز کمتر دیده شوند.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
محمود آل بویه، سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مد و زیبایی
V
آرشیو