جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد

۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.
جاده هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال مسدود شد
1401/11/23 - 19:07
تاریخ و ساعت خبر:
145159
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.
مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مسدود شدن محور‌های هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش بهمن و کولاک خبر داد.
غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل بحران سازمان راهداری با اشاره به بارش برف از شب گذشته در برخی مناطق کشور، اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که از دیشب در جنوب، جنوب غرب و بخشی از محور‌های شمالی آغاز شده، تعدادی از محور‌های شریانی و غیرشریانی کشور مسدود شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس محور‌های شریانی آزادراه تهران-شمال، جاده چالوس و هراز به دلیل ریزش بهمن و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شده‌اند.
وی افزود: هر زمان که این محور‌ها شرایط ایمن تردد وسایل نقلیه را داشته باشند، راهداری نسبت به آن اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.
بهرامی‌نیا بیان کرد: از هموطنان می‌خواهیم در صورتیکه قصد سفر‌های ضروری را دارند با تلفن گویای ۱۴۱ تماس گرفته و از آخرین وضعیت محوری که می‌خواهند در آن تردد داشته باشند، مطلع شوند.
وی تاکید کرد: هموطنان درهنگام سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، سایر ملزومات را همراه داشته و از سالم بودن وسیله نقلیه و بخاری آن مطمئن باشند.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جاده، محور کرج چالوس، مدیریت بحران، ریزش، مسدود ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو