مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور:

الگوهای موفق بانوان ایرانی به دنیا معرفی شوند

مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور گفت: بانوان ما دارای ویژگی‌های خاص ایرانی و اسلامی هستند که باید تلاش کنیم این ویژگی ها روایت شده و به دنیا معرفی شوند.
الگوهای موفق بانوان ایرانی به دنیا معرفی شوند
1401/12/13 - 19:13
تاریخ و ساعت خبر:
145732
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در اولین کنگره زنان تاثیرگذار استان کردستان در سنندج اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه ویژه ای به زنان دارد و امروز بانوان ما در عرصه های مختلف کشور پیشگام هستند که نمونه بارز آن سهم ۷۰ درصدی بانوان در دانشگاه ها و مراکز علمی است.
وی افزود: دشمن در فتنه های اخیر بانوان را به عنوان یکی از نقاط کشور مورد هدف قرار دارد و سرمایه گذاری خود را بر روی این قشر انجام داد اما اشتباه محاسباتی دشمن از زنان ایرانی که از طریق فضای مجازی بود موجب شکست آنان شد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور یادآور شد: دشمن در حالی از ناامنی زنان در ایران از طریق رسانه های خود تبلیغ می کرد که کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار با حضور بیش از ۷۰ کشور جهان برگزار شد و این مسائل نشان داد که دشمن فقط به دنبال توطئه چینی است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار در استان ها گفت: این کنگره‌ها می تواند نقطه آغازی برای شناساندن بانوان موفق و فرهیخته تاثیرگذار در جامعه به تمام دنیا و تغییر نگاه ها به این قشر در نظام جمهوری اسلامی باشد.
اختری تاکید کرد: باید تلاش کنیم از طریق چنین برنامه‌هایی، زنان دنیا را از محرومیتی که دامن آنان را گرفته است نجات دهیم و نشان دهیم می توان زن بود و در بطن و مرکز هم قرار داشت.
وی یادآور شد: زنان ما در عین حال که خانواده خود را راهبری می کنند، می توانند در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره کشور نیز تاثیرگذار باشند، لذا باید تلاش کنیم الگوهای موفق زنان معرفی و از توانمندی آنها در کشور بیشتر بهره گرفته شود.
در ادامه این آیین تعدادی از بانوان فعال، فرهیخته و تاثیرگذار استان کردستان تجلیل شدند.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جمهوری اسلامی ایران، کردستان وزارت کشور، بانوان، استانداری کردستان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو