مصاحبه میدانی در میدان انقلاب اصفهان؛

حماسه ای به رنگ بصیرت مردم در نهم دی ماه/ اصفهان پیش قدم حمایت از ولایت و نظام شد

نهم دی ماه سالروز حماسه مردم ایران زمین در دفاع از ولایت فقیه همه ساله با حضور همه اقشار مردمی برگزار می شود تا به جهانیان ثابت کند خط قرمز ما، نظام و ولایت است.
حماسه ای به رنگ بصیرت مردم در نهم دی ماه/ اصفهان پیش قدم حمایت از ولایت و نظام شد
1402/10/11 - 10:07
تاریخ و ساعت خبر:
178370
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از اصفهان، سالروز حماسه نهم دی ماه، در اصفهان که پیشقدم حمایت از نظام و ولایت بودند، چیزی نیست که در یک خبر بگنجد. کارنامه اصفهان در کشور به خوبی می درخشد و این درخشش با نور بصیرت و ولایتمداری مردم محقق شد.
امسال نیز بنرهای حضور مردم در حماسه 9 دی اصفهان و در میدان انقلاب، موید زنده بودن حماسه های مردمی در دفاع از نظام قلمداد می شد که با حضور نسل های گذشته که رنگ تجربه را از چین صورتشان می توان فهمید تا نسل دهه نودی به وضوح مشخص بود.

خانم احمدی با قدی خمیده در ورودی میدان انقلاب با اشاره عصای خودش به سمت ما، گفت: از من مصاحبه بگیرید تا بگویم من خانمی هستم که از 50 سال پیش بر ضد رژیم شاهنشاهی به تضاهرات می رفتم و در انقلاب هم پای پدرم در حمایت از امام خمینی ره حاضر بودیم و امروز نیز هر جا صدایی در حمایت از سید علی عزیز باشد، حضور پیدا می کنم.

وی با اشاره به دانش اموزان حاضر در میدان انقلاب تاکید کرد: باید به این نسل جدید همه دستاوردها و خوبی های انقلاب را بگوییم تا دست از حمایت از نظام برندارند.

دختر دانش اموزی که از یکی از مدارس غیرانتقاعی شهر به تجمع امده بود با ابراز خوشحالی از اینکه امروز مدیر اجازه امادن به سالروز حماسه نهم دی ماه را داده است، افزود: من دختر دهه نودی با مشت گره کرده به دهان فتنه گر و منافقین می زنم تا دشمن بداند، نسل جدید هم پای نظام و رهبر عزیزمان ایستاده است.

برخی مادران نیز با چند فرزند خردسال خودشان در میدان حاضر شده بودند تا به همه ثابت کنند از دامن مادران انقلابی قطعا نسل انقلابی به جامعه هدیه می شود.

انتهای پیام/ زهرا شجاعی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
میدان انقلاب، شهر اصفهان، روز بصیرت، سالروز حماسه نهم دی، بانوان انقلابی، حمایت از ولایت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو