با پایان رقابت‌ها؛

برترین‌های چهارمین جشنواره استانی «مربی پژوهنده» سمنان معرفی شدند

چهارمین جشنواره «مربی پژوهنده» در سطح مدیران و مربیان کودکستان‌‌های استان سمنان با معرفی برترین‌ها پایان یافت.
برترین‌های چهارمین جشنواره استانی «مربی پژوهنده» سمنان معرفی شدند
1403/04/30 - 08:48
تاریخ و ساعت خبر:
195804
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - استان سمنان، تایج چهارمین جشنواره استانی «مربی پژوهنده» در سطح مدیران و مربیان کودکستان‌‌ها از سوی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش این استان اعلام شد.
بر اساس این گزارش، در سطح مدیران کودکستان، زهرا جعفری از مرکز کافی و عاطفه حاجی‌سلیمی از مرکز سجاد شهرستان شاهرود توانستند به‌ترتیب رتبه اول و دوم را کسب کنند و طیبه باقری از مرکز کافی شهرستان شاهرود و سهیلا تن از مرکز گل‌های زندگی شهرستان گرمسار نیز به‌صورت مشترک مؤفق به کسب رتبه سوم شدند.
در سطح مربیان کودکستان، فرشته رضوانی از مرکز فروغ دانش شهرستان شاهرود، رتبه اول را از آنِ خود کرد و ربابه صفی از مرکز شایستگان شهرستان سرخه، الهه براتی از مرکز امام‌هادی(ع) و فریده ترشیزی از مرکز کافی شهرستان شاهرود به‌صورت مشترک، به‌عنوان نفرت دوم شناخته شدند و مرضیه خیرخواهان از مرکز نسل ظهور و ساناز قدس از مرکز سروش شهرستان سمنان و مرضیه سلمانی از مرکز کافی و بهناز براتیان از مرکز باغ امید شهرستان شاهرود نیز به‌طور مشترک عنوان نفرات سوم را کسب کردند.
در سطح مربی عشایری کودکستان، سمیرا امیرفخریان از مرکز پدیده منطقه امیرآباد به‌عنوان نفر برگزیده معرفی شد.
گفتنی است، جشنواره مربی پژوهنده از سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ در راستای اجرایی‌شدن راهکار ۱/۲۳ و ۲/۲۳ سند تحول بنیادین و ارتقا ظرفیت پژوهش و نوآوری در سطح مراکز کودکستان با هدف گسترش فرهنگ پژوهش در میان مدیران و مربیان و ایجاد شبکه فعال پژوهشی به‌منظور تحقق بخشی از اهداف سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مربی پژوهنده، سمنان، کودکستان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سمنان
V
آرشیو