وزیر کشور در تشییع شهدای عملیات تروریستی راسک:

شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند

وزیر کشور گفت: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب کنار هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.
شیعه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند
1402/09/25 - 10:00
تاریخ و ساعت خبر:
177678
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان ، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی مقرر انتظامی راسک در زاهدان گفت: دشمنان و تروریست ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند، تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد و تروریست‌های کور دل بدانند دیگر آرامش نخواهند داشت. بی شک آنان به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.
وی بیان کرد: سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست‌های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند. دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد.
وزیر کشور افزود: شعیه و سنی یکپارچه در دفاع از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند در این سد پولادین رخنه کنند.
وی گفت :این جوانان عزیز به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسیدند، شهادت این ۱۱ شهید را به همه ملت ایران تسلیت و تبریک می‌گویم.
وحیدی تصریح کرد: تروریست‌ها بدانند که آزموده آزمودن را ‌خطاست؛ فراجا شهدای زیادی را در راه ایران اسلامی تقدیم کرده ‌و برای دفاع از ایران همچنان شهید تقدیم خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری زنان ایران ،در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان و شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی، امروز در سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تشییع شهدای عملیات تروریستی راسک، عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان، وزیر کشور، وحدت بین شیعه و سنی ، آرمان های انقلاب اسلامی ، تفرقه افکنی، دشمنان انقلاب اسلامی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو