چرا ۲هزار جایگزین ۱۸۱۸ شد؟

مشتریان تلفن ثابت می‌توانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.
چرا ۲هزار جایگزین ۱۸۱۸ شد؟
1398/05/10 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34479
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مشتریان تلفن ثابت می‌توانند از این پس برای دریافت و پرداخت هزینه کارکرد تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۰۰ تماس بگیرند.
شرکت مخابرات تهران اعلام کرده با توجه به تجمیع کدهای مخابراتی، مشتریان مخابرات منطقه تهران، جهت پرداخت قبوض تلفن ثابت به جای شماره 1818 با سامانه 2000 تماس بگیرند.
با راه‌اندازی این سامانه، دیگر نیازی به مراجعه بانک و یا خودپرداز وجود نداشته و تمام مشتریان می‌توانند با داشتن یکی از کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم و با شماره‌ گیری سامانه ۲۰۰۰، در حداقل زمان ممکن نسبت به دریافت کارکرد هزینه قبوض تلفن خود اقدام و از همین طریق نیز بدهی صورتحساب خود را پرداخت کنند.
بنا بر اعلام، با توجه به ضرورت یکپارچه‌سازی سیستم‌های پرداختی و ضرورت مشتری مداری، سامانه ۲۰۰۰ علاوه بر خدمات اختصاصی مخابرات و همراه اول، امکان پرداخت قبوض گاز، برق، آب و فاضلاب، عوارض شهرداری و قبوض جریمه را نیز فراهم کرده است.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
تلفن,ثابت,مخابرات,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو