ازدواج و زندگی متاهلی گامی جدید و محکم در خدمت رسانی به مردم

مسئول گروه جهادی محبان المهدی(عجل الله ) گفت: ازدواج و زندگی متاهلی گامی جدید در گروه جهادی بود که همسر و فرزندانم اعضای فعال آن شدند و توانستیم دوشادوش یکدیگر فعالیتهای موثرتری انجام دهیم.
ازدواج و زندگی متاهلی گامی جدید و محکم در خدمت رسانی به مردم
1401/09/19 - 14:00
تاریخ و ساعت خبر:
143665
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیستان و بلوچستان : گروه جهادی محبان المهدی (عجل الله )از مجموعه گروههای جهادی فعال بانوان در زاهدان است، که باشیوع بیماری کرونا ،در جهت خدمت رسانی به محرومین شکل فعالیتهای گسترده تری را با حضور افراد بیشتری در این گروه به خود گرفته است.
سمیه حاجی زاده، مسئول گروه جهادی محبان المهدی(عجل الله )در گفتگو با خبرنگار طنین یاس در زاهدان با اشاره به خطبه ۲۷ نهج البلاغه " براستي که جهاد يکي از درهاي بهشت است که خداوند آن را براي اولياي خاص خود گشوده است. جهاد جامه تقوا و زره استوار خداوند و سپر محکم اوست. " گفت: سابقه تشکیل گروه جهادی محبان المهدی (عجل ) به سالها قبل از تاهل بنده برمی گردد،زمانی که دختری پرشور و سرشار از نیروی نوجوانی بودم ،سالهای خوب دانش آموزی ، که هم در بسیج و هم در انجمن های اسلامی مدرسه فعالیت داشتم .
وی در ادامه با اشاره به نام گروه جهادی محبان المهدی(عجل ) علت این نام گذاری را ، توسل به این امام همام و حاجت روایی در نتیجه این توسل دانست و تصریح کرد: حدود۱۵ سال به صورت گروه قرآنی دین واحکام مشغول خدمت بودیم و تمامی مراسمات دینی و مذهبی ، شهادت ها و ولادت ها، با برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از محبان اهل بیت (ع ) فعالیت داشتیم .
سمیه حاجی زاده با اشاره به ادامه فعالیت جهادی بعد از ازدواج تصریح کرد: ازدواج و زندگی متاهلی گامی جدید در گروه جهادی بود که همسر و فرزندانم اعضای فعال آن شدند و توانستیم دوشادوش یکدیگر فعالیتهای موثرتری انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲باحضور در کلاس های آموزش مداحی سازمان بسیج مداحان استان سیستان وبلوچستان و آشنایی با خواهران بسیجی مداح ،موفق به فراگیری مداحی نیز شده است ،افزود: باشیوع بیماری کرونااین گروه شکل گروه جهادی از مجموع گروههای جهادی سازمان بسیج مداحان استان ،را به خود گرفت و به تبع خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان دامنه فعالیت آن نیز گسترش یافت.
وی دیدار رهبری و اردوی هویزه وشلمچه را از توفیقات این گروه جهادی دانست .
این مسئول گروه جهادی،تهیه دو عدد ویلچر به دو کودک فلج،تشک مخصوص زخم بستر،خریدکفش وکیف مدرسه ولوازم تحریر برای دانش آموزان کم برخوردار وتهیه لباس گرم برای خانواده های بی بضاعت ،هدیه دادن عروسک به دختران سه ساله ی بهزیستی تهیه چادر برای جشن تکلیف و توزیع کتاب مقدس قران به دانش آموزان کلاس سومی که تازه به سن تکلیف رسیدن وهمچنین تهیه موادغذایی خشک بارو ذبح گوسفند به مناسبت های مختلف و تهیه غذای گرم ،خریدمیوه برای شب عید و شب چله،برپایی جشن تولد برای ایتام وهمچنین اعزام چند خانواده به مشهد مقدس و قم، تشکیل صندوق قرض الحسنه ودادن وام بدون بهره ،ایجاد اشتغال زایی توسط همین صندوق برای چند خانواده آموزش قران کریم و احکام به صورت رایگان را از جمله فعالیتهای مفید این چند ساله گروه جهادی محبان المهدی(عجل الله )عنوان کرد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ازدواج و زندگی متاهلی گامی جدید و محکم در خدمت رسانی به مردم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو