محسن سنجری

رکورد۷۰۰ اعدامی امسال آمریکا

پلیس وحشی آمریکا که یک روز زانو برگردن جرج فلوید سیاهپوست می گذارد،روز دیگر دانش آموز سیاهپوست آمریکایی را با ضربات گلوله از پای در می آورد وروز دیگر برای تفریح کردن به سر یک بی خانمان شلیک می کند ،البته دول غربی دیگر مثل فرانسه وانگلیس در وحشی گری دست کمی از ارباب داعشی صفت خود آمریکا ندارند وآنها هیچ گاه خود را مقصر قتل های ناجوانمردانه مردم حتی در مواردی که فرد گواهی نامه نداشته با ضربات گلوله از پای درآمده نمی دانند.
رکورد۷۰۰ اعدامی امسال آمریکا
1401/10/03 - 11:09
تاریخ و ساعت خبر:
143785
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مجید رهنورد" عصر روز 26 آبان‌ ماه با چاقویی که در دست داشت در خیابان حرّ عاملی مشهد به دو جوان بسیجی حمله کرد و بدون هدف این دو جوان را با ضربات متعدد چاقو به شهادت رساند.
مجید رهنورد در این حمله تروریستی خود، حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.
این اقدام ناجوانمردانه توسط او که توسط دستگاه قضا وطی تشریفات قضایی وبا اصول عدلیه حکم اعدام او در ملا عام اجرا شد.
سگان هار را غمناک کرد وباتوهم مجدد آشوب او را در سر خط رسانه های خود قرار داده وبا مظلوم انگاری او از بابت اینکه تنها ۲بسیجی را به شهادت رسانده و۴نفر را مجروح ساخته برنوکران وکلفتان وپادوهای امریکا انگلیس واسراییل خوش نیامده
همانهایی که هم کور ولال مادر زاد هستند ونمی بینند در کشورهایی خوش رقصی می کنند مثل آمریکا که تنها در سال جاری ۷۰۰آمریکایی را در دم با رگبار گلوله اعدام کرده
پایگاه تحقیقاتی جرم و جنایت» آمریکا نشان می‌دهد که نیروهای پلیس آمریکا در سال جاری میلادی نیز بیش از ۷۰۰ نفر را حین دستگیری کشته‌اند؛ ارقامی که رکورد غم‌انگیز مرگ‌های ثبت شده در سال‌های گذشته را شکسته است.
این کشتارها آن‌قدر در جامعه آمریکا تکرار شده که، عده‌ای را واداشته تا با توجه به آنچه مشاهده می‌کنند، بتوانند قتل‌های بعدی را هم پیش‌بینی کنند! همین چند ماه پیش بود که برآورد شد تا پیش از پایان سال جاری ۴۴۰ نفر دیگر به دست پلیس آمریکا کشته خواهند شد.
آنها که به یک معلول ویلچر نشین۶۶ساله رحم نکردند اورا به رگبار بستند آنها که در قوانین نانوشته خود این اختیار رادارند که اگر به کسی مضنون شدند وکوچکترین احساس ترسی از حمله احتمالی مهاجم حتی اگر حمله لفظی باشد اختیار دارند اورا آبکش کنند
در فروردین ماه سال جاری نیز یک جوان ۲۶ ساله در ایالت میشیگان آمریکا به دست پلیس کشته شد. شبکه «سی بی‌اس نیوز» در همان ایام به نقل از پدر «پاتریک لیویا» که توسط پلیس آمریکا به خاطر نقض قوانین ترافیکی کشته شد، نوشت: «پلیس فرزندم را مانند حیوان کشت...من برای نجات خانواده خود به آمریکا آمده بودم. آنها فرزند من را مانند حیوان به قتل رساندند. پلیسی که باید از جان پاتریک محافظت می‌کرد، کسی بود که جان او را گرفت.» تصاویر نشان می‌داد که افسر پلیس به خاطر مشکل در پلاک، خودروی پاتریک را متوقف می‌کند. زمانی که او از خودرو خارج می‌شود، افسر به وی هشدار می‌دهد که در داخل خودرو بماند و سپس از او می‌خواهد گواهینامه خود را نشان دهد. در ادامه جر و بحث این دو منجر به شلیک و اعدام او در همان خودرو می‌شود!
در تیرماه گذشته در جنایتی دیگر و در پی قتل یک آمریکایی آفریقایی تبار در شهر «آکرون» در ایالت اوهایو، مردم این منطقه تظاهراتی گسترده برگزار کردند که به درگیری با پلیس آمریکا منجر شد. مهر در آن ایام به نقل از روسیا الیوم نوشت، «جایلند واکر» جوان ۲۵ ساله آمریکایی آفریقایی تبار تنها در پی ارتکاب یک تخلف رانندگی، تحت تعقیب پلیس قرار داشت که هدف قرار گرفت. منابع محلی در ایالت اوهایو با اشاره به اینکه پلیس آمریکا جزئیات این حادثه را منتشر نکرده، اعلام کردند که در جریان قتل این جوان آفریقایی تبار، نیروهای پلیس بیش از ۹۰ گلوله به سوی وی شلیک کرده‌اند.
پلیس وحشی آمریکا که یک روز زانو برگردن جرج فلوید سیاهپوست می گذارد،روز دیگر دانش آموز سیاهپوست آمریکایی را با ضربات گلوله از پای در می آورد وروز دیگر برای تفریح کردن به سر یک بی خانمان شلیک می کند ،البته دول غربی دیگر مثل فرانسه وانگلیس در وحشی گری دست کمی از ارباب داعشی صفت خود آمریکا ندارند وآنها هیچ گاه خود را مقصر قتل های ناجوانمردانه مردم حتی در مواردی که فرد گواهی نامه نداشته با ضربات گلوله از پای درآمده نمی دانند.
چرا؟؟؟چون بانیان وخالقان ساواک برای ایران در دوره طاغوت با شکنجه گری انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب-قصابان صبرا وشتیلا آوارگان فلسطینی توسط اسراییل-تیزگنندگان خنجر داعش وپرکنندگان تفنگ تکفیریها برای مردم عراق وسوریه وایران-ومحاصره کنندگان غزه مظلوم،وطراحان داعش برای پاک سازی اسلام-
ومروجین اسلام آمریکایی باچاشنی ارعاب وانفجار وانتحار هیچ گاه از کشتن بیش از یک ونیم میلیون عراقی وافغانی وسوری ویمنی ولبنانی ابایی نداشته وندارند.
امروز در حکم قصاص قاتلین ووحوش زنجیر پاره کرده تروریست در خفارقص شادی امادر ظاهر اشک تمساح دستمال می کشند،که جاهلین راهمچون خود مانندگوسفند به مدبخت می کشانند .وبرای پروژه دستمال کاغذی خود هشتک های عاریه ای به قرض هم تعارف می کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اعدام آمریکایی، اعدام در آمریکا، زنان اعدامی، رکورد اعدام در جهان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش
V
آرشیو