مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛

بانوان گرفتار امپراطوری رسانه نباشند/ اگر مادر بخندد؛ جهان می خندد

مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و مدارس کشور گفت: من الان کاملا احساس آزادگی دارم حالا آنهایی که مشکل دارند باید ببینند کجا دچار مشکل هستند کجای ذهنشان آزادی ندارد بزارند ذهنشان آزاد فکر بکند و گرفتار امپراطور رسانه نباشند.
بانوان گرفتار امپراطوری رسانه نباشند/ اگر مادر بخندد؛ جهان می خندد
1401/11/01 - 11:11
تاریخ و ساعت خبر:
144645
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - عزتی مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفتگو با خبرنگار طنین یاس گفت: زنان نقش مستقیم در همه عرصه ها از جمله فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی... دارد و میتوانند کشور را به فضای تمدن برسانند.
وی ابرازداشت: زن یک نقش غیر مستقیم درجامعه دارد که این نقش بسیار پررنگ است همانی که حضرت آقا فرمودند: بانوان نقش حیات بخش دارند و میتوانند نسل و شجره انسانیت روی زمین را ایجاد و تربیت و متعالی بکنند.
مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزوذ: با توجه به شرایط فیوزیولوژیک که بانوان دارند و همینطور امکانات و ظرفیت استعداد ها و سرمایه های که خداوند به آنهاداده است مثل سرمایه کلامی عاطفی و معنوی میتوانند نسل بشر را تربیت کنند و آنها را به درجه بالایی برساند.
این مسئول با بیان اینکه بحث بر سر این است با توجه اینکه بانوان استعداد و ظرفیت خیلی خوبی بعد از انقلاب از خودشان ظهور و بروز دادند در فضای دانشگاهی حوزوی تربیت شدند و در سایر زمینه ها به نظر میرسد الان بایستی نقش زنان را در حکم رانی ببنیند؛ گفت :باید ببینیم بانوان در حکم رانی اسلامی چه جایگاهی دارند این همه زن فرهیخته و نخبه تربیت شدند بعد از انقلاب انتظار میرود که در بدنه حکم رانی ورود داشته باشند.
عزتی به نقش، نشاط و شادی مادر در خانواده اشاره کرد و افزود: اگر مادر بخندد؛ جهان می خندد .ما استعاره داریم زن تبسم خلقت است اگر بانوان نشاط معنوی و جسمی روانی خودشان را فراهم بکنند ، نسل بعدی فرهیخته و با نشاط، می شوند و این نشاط سرزندگی طروات پویایی حرکت و استمرار در حرکت زنان است که افسرده نیستند و برای خودشان ارزش انسانی اسلامی و الهی قائل هستند
وی در ادامه گفت: اگر حضرت امام (ره) نمی آمدند و ما را از سلطه جهل و دیکتاتوری نجات نمیدادند ما آزاد نبودیم.
مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: ما الان زن آزاده ایم زنان آزاده که خودمان مسیر راهمان را انتخاب میکنیم و میتوانیم تلاش کنیم مثل مردها خودمان را متعالی بکنیم.
عزتی به آزادی زن اشار کرد و گفت: ما زنان آزاده ای هستیم که می توانیم در مدارج علمی ورزشی هنری اخلاقی ادبی اقتصادی رشد پیدا بکنیم.
این مسئول گریزی به اغتشاشات اخیر زد و خاطر نشان کرد: خیلی بد است که برای ما حبابی را ایجاد کردند حباب ذهنی که فکر میکنند آزاد نیستم و اگر آزاد نیستیم پس الان حضور ما و شما اینجا چکار میکنیم و این جشنواره امروز برای چی برگزار شده است؟ آیا این نشان از آزادگی ما نیست؟ فقط، ما در انتخابمان انتخاب عقلایی و بر اساس فطرت داریم آنهایی که فکر میکنند آزدی ندارند متاسفانه درگیر غریزه هستند آنها میگویند غریزه ما را آزاد کنید ما غریزه را در حصار فطرت قرار میدهیم هر زنی که به فطرتش برگشته غریزه را انجام داده آزادی را هم تجربه کرده هر زنی که به غریزه گرفتار است مسائل جسمانی و صفات خوش، گذران زود گذر دنیای احساس میکند گیر افتاده در جامعه اسلامی و الهی ما غریزه در اولویت های، بعدی هستند ما فطرتمان داریم ارتقا میدهیم ما ممکن است نیازهای غریزی و مادی ما تحت فشار باشد و کمبود های داشته باشد کاستی های دنیای برایمان عارض باشد ولی، من الان کاملا احساس آزادگی دارم حالا آنهایی که مشکل دارند باید ببینند کجا دچار مشکل هستند کجای ذهنشان آزادی ندارد بزارند ذهنشان آزاد فکر بکند و گرفتار امپراطور رسانه نباشد حل می شود.
گفتگو: کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
عزتی، مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، امپراطوری رسانه ،حقوق به حق زنان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
گفتگو
V
آرشیو