مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان:

همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند تا در جامعه تاثیرگذاری ویژه و مهمی داشته باشند.
همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند
1401/11/05 - 15:02
تاریخ و ساعت خبر:
144872
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیده فائزه موسوی در نشستی باحضور بانوان فرهیخته فرهنگی دینی و جمعی از بانوان صاحب نظر در حوزه بانوان برگزار شد، با بیان اینکه در عرصه تبلیغی بانوان، با محرومیت‌ها و محدودیت‌های مختلفی مواجه هستیم که طی سال‌ها به این محرومیت دامن زده‌شده است، افزود: بنابر این امروز برای ورود مؤثر بانوان در راستای تحقق اهداف انقلاب، باید برنامه‌های مؤثر و حساب‌شده‌ای داشت.
وی با تاکید بر اینکه چون ارزیابی‌ها نشان می‌دهد توان دشمن و قدرت برنامه‌ریزی و محاسبه‌گری او چند برابر شده است، تصریح کرد: بنابراین باید هدف‌گیری دقیق داشت و نقشه راه ترسیم کرد و از ظرفیت بانوان فرهیخته کشور در ساحت ترسیم خطوط کلان سیاست‌گذاری تبلیغی در حوزه‌های مختلف بانوان بهره‌مند شد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان، با بیان اینکه توانمند سازی بانوان در عرصه های اجتماعی و بها دادن به آنها باعث می شود تا نسل آینده را به درستی تربیت کنند، گفت: این مهم باعث می شود تا نسلی با اخلاق، اهل وحدت و تقریب تربیت شود.
موسوی با اشاره به مردانه بودن حوزه های تصمیم گیری و اعمال نگاه مردانه، اظهارداشت: کار در چنین محیطی، عرصه های فرهنگی و اجتماعی را برای بانوان محدود تر می نماید.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه همه بانوان باید کنشگران اجتماعی باشند تا در جامعه تاثیرگذاری ویژه و مهمی ایفا کنند، گفت: برای توانمند سازی و تاثیرگذاری اقشار در جامعه باید برنامه ریزی داشته باشیم و از ظرفیت بزرگ بانوان استفاده کنیم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان،بانوان فرهیخته فرهنگی دینی، توانمند سازی بانوان،بانوان کنشگر اجتماعی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو