مسئول جامعه زنان سپاه لرستان؛

شهدا قهرمانان واقعی هستند/بانوان قهرمان ما مایه فخرایران هستند

مسئول جامعه زنان سپاه استان لرستان گفت: بانوان جامعه ورزشی افتخار ما و مایه فخر ایران هستند.
شهدا قهرمانان واقعی هستند/بانوان قهرمان ما مایه فخرایران هستند
1401/11/21 - 17:28
تاریخ و ساعت خبر:
145102
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول جامعه زنان سپاه استان لرستان در همایش مادران قهرمان پرور که در اداره کل ورزش جوانان استان لرستان برگزار شد گفت: اگر نبودند مادران قهرمان پرور که خود نیز قهرمان هستند و قهرمانان زیادی را پروراندند انقلاب اسلامی طور دیگر رقم میخورد.
وی ابراز داشت: زنان در طول تاریخ صدراسلام نقش آفرین بودند و مادران ایران زمین درپیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند بطوری که بارها و بارها از بزرگان شنیده اید که نقش مادران در انقلاب جمهوری اسلامی چقدر پر رنگ و موفقیت آمیز بوده است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان گفت: بانوان جامعه ورزشی برای ما افتخار و مایه فخر برای ایران هستند.
سپهوند به حفظ و کرامت زن اشاره کرد و افزود: دختران قهرمان ایران اسلامی با حفظ حجاب اسلامی و حفظ شان کرامت در عرصه های بین المللی حضور پیدا میکنند و قهرمان میشوند این حاصل خون هزاران شهید است که تقدیم انقلاب شده است و نشان دهنده ثمره انقلاب اسلامی و ارزشی که اسلام برای زنان قائل شده است و زنان ما این را به خوبی درک کردند. پ

وی به سخن مقام معظم رهبری در مورد دختران جوان پرداخت و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: دختر جوان ما وقتی با حفظ حجاب در مقام های مختلف و در عرصه های مختلف خودشان را نشان میدهند نه تنها به جامعه خود بلکه در سطح کل جهان نشان میدهد که یک بانوی با عظمت ایرانی تراز انقلاب اسلامی نمونه واقعی است.
سپهوند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که درکنگره ۷۰۰۰ شهید کشور سال۹۰ برگزار شد زنان را معمار جدید انقلاب خواندند لذا زنانی که توانستند در انقلاب نقش آفرینی کنند همان معماران انقلاب و جامعه ما هستند و این باعث افتخار و مباهات است اینچنین بانوان ارزشمندی داریم که در همه عرصه ها حضور دارند و ما به این بانوان افتخار میکنیم چرا که اینا فرزندان جامعه ما هستند.
وی ادامه داد: امیدورام که بانوان معماران جدید انقلاب به فرمایش رهبری نسل های، آتی را به سیره و روش اسلامی بپرورانند که موجب فخر همه ما چه زن و مرد باشند.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان با ابراز اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند گفت: افتخار استان لرستان این است که ۴۸۶ شهیده زن تقدیم انقلاب کرده است و این برگرفته از حضور زنان در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس است و ما نمیتوانیم گوشه ای از رشادتها و بزرگ منشی این قشر عظیم را به تصویر و قلم بکشیم و کل جامعه مدیون رشادتهای بانوان شهیده و مادران شهدا هستند.
گفتنی است در پایان این همایش از مادران قهرمان پرور لرستان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل علیه سلام لرستان تجلیل بعمل آمد.
خبرنگار کبری دریکوند
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان کشور، شهدای زن، الگوی سوم، قهرمانان واقعی، همایش مادران قهرمان پرور
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو