حجاب «عزت آفرین» است/ «تربیت کودکان مهدوی» سرمایه گرانبهای دولت اسلامی است

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان با بیان اینکه حجاب، عزت آفرین است، گفت: دشمن حجاب را هدف قرار داده است و خط مقدم جنگ در دست بانوان است.
حجاب «عزت آفرین» است/ «تربیت کودکان مهدوی» سرمایه گرانبهای دولت اسلامی است
1401/11/24 - 10:54
تاریخ و ساعت خبر:
145193
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، شاهده سادات میرعرب پیش از ظهر امروز در دوره توانمندسازی عفاف و حجاب پایگاه‌ها که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: حجاب عزت آفرین است و دشمن با هدف قرار دادن آن به دنبال زوال انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: اگر زنان در حرکت اجتماعی یک ملتی حضور نداشته باشند آن حرکت به جایی نخواهد رسید اگر زنان حضوری جدی، آگاهانه و از روی بصیرت انجام دهند آن حرکت به طور مضاعف پیشرفت خواهد کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان گلستان نقش زنان در حرکت عظیم بیداری اسلامی را بسیار مهم برشمرد و گفت: این زنان هستند که همسر و فرزندان خود را برای حضور در خطرناکترین میدان‌ها و جبهه‌ها آماده می‌کنند.

میرعرب خاطرنشان کرد: برجستگی نقش زنان در دوران مبارزه با طاغوت و همچنین بعد از پیروزی انقلاب تاکنون به طور واضح و ملموس مشاهده کردیم.
وی نقش زنان و مادران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی را پررنگ دانست و افزود: اگر زنان و بانوان ما در جنگی که هشت سال بر ما تحمیل شد حضور نداشتند ما در این آزمایش دشوار و پرمحنت هرگز پیروز نمی‌شدیم.
مسیول بسیج جامعه زنان گلستان گفت: نقش مادران و همسران شهدا، همسران جانباز، ایثارگر و آزادگان در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است این بانوان بودند که فضای کشور را به فضای مجاهدت تبدیل کردند و نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان گلستان، شاهده سادات میرعرب، دوره توانمندسازی عفاف و حجاب پایگاه‌های بسیج،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو