رویداد ناجی با هدف حمایت از حیات جنین در حال برگزاری است

اولین رویداد ناجی در استان یزد به مدت دو روز و تعداد چهار گروه مخاطب به منظور گفتمان سازی انسان پنداری جنین و حمایت از حیات جنین و کادر سازی و جبهه سازی نیروهای مردمی برای تشکیل گروه ناجی جوانه ها برگزار می شود.
رویداد ناجی با هدف حمایت از حیات جنین در حال برگزاری است
1401/12/03 - 08:35
تاریخ و ساعت خبر:
145452
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از یزد : هدف از برگزاری این رویداد، گفتمان سازی انسان پنداری جنین و حمایت از حیات جنین و کادر سازی و جبهه سازی نیروهای مردمی برای تشکیل گروه ناجی جوانه ها است.
گروه های مخاطب این رویداد عبارتند از :گروه کارکنان مراکز بهداشت،ماماهای سلامت ، ماماهای مراکز درمان و بیمارستان های شهرستان های استان یزد،مبلغین سازمان تبلیغات،داروخانه ها،عطاری هاو تجهیزات پزشکی.
در این رویداد سه استاد از استان های تهران، اصفهان و قم حضور دارند که هرکدام از اساتید مسئول یک گروه جهادی و یک گروه مردمی در زمینه حمایت از حیات جنین هستند.
نحوه عملکرد این گروه های جهادی بدین گونه است که ابتدا مشاورین گروه به صورت کاملا رایگان با مادرانی که تصمیم به سقط جنین دارند ارتباط میگیرند ، پس از ریشه یابی علت هایی که باعث شده مادر چنین تصمیمی بگیرد روش برخورد با این مادر برای منصرف کردن وی از سقط تعیین میگردد.

مکالمات اولیه ای که با مادر انجام میگیرد در حوزه ادبیات اومانیستی و ماتریالیستی است و به هیچ‌وجه تا زمانیکه اعتقاد او به غیب برای گروه اثبات نشود همان مکالمات اومانیستی با او ادامه پیدا خواهد کرد.
پس از ریشه یابی مشکلات وی سعی میشود که مشکلات را حل کنند و راهکارهایی در این زمینه داده میشود .
گام بعدی یادآوری فطرت مادرانگی برای اوست که این مرحله بسیار تاثیر گذار است.
پس از طی این فرایندها و اقدامات دیگر موفق به منصرف کردن مادر از سقط خواهند شد.

در این برنامه، کار تشکیلاتی در حوزه حمایت از مادران و انسان پنداری جنین آموزش داده میشود و فعالیت هایی که استان یزد در این زمینه برنامه ریزی کرده است ارائه میگردد.
مریم خسروانی عضو گروه ناجی جوانه ها و کارشناس مامایی بیان کرد: هدف ما از منصرف کردن مادران از سقط، حمایت از آن ها و دچار نشدن به عوارض جسمی و روحی بعد از سقط می‌باشد.عوارض جسمی مانند خونریزی ها، عفونت ها،ناباروری های بعدی و حتی مرگ بعد از سقط و عوارض روحی مانند کابوس دیدن،افسردگی،خودکشی.
فعالیت گروه ناجی جوانه ها در یزد در حوزه شناسایی مادرانی که تصمیم به سقط دارند و حمایت های پزشکی و مالی از آن ها در طول بارداری می‌باشد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رویداد ناجی، یزد، حیات جنین، انسان پنداری جنین، سقط جنین ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو