مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء خبرداد:

برگزاری اولین رویداد آموزشی و توانمندسازی زیست عفیفانه در آذربایجان غربی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی از برگزاری اولین دوره توانمندسازی ویژه کنشگران، فعالین و موثرین استان آذربایجان غربی در زمینه عفاف و حجاب در این استان خبرداد.
برگزاری اولین رویداد آموزشی و توانمندسازی زیست عفیفانه در آذربایجان غربی
1401/12/07 - 09:12
تاریخ و ساعت خبر:
145578
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی از برگزاری اولین دوره توانمندسازی ویژه کنشگران، فعالین و موثرین استان آذربایجان غربی در زمینه عفاف و حجاب در این استان خبرداد.
رقیه موسویان با اشاره به برگزاری این رویداد،گفت: این دوره با رویکرد زیست عفیفانه از امروز 7 اسفندماه به مدت دو روزدر موسسه فرهنگی و آموزشی شهید کاظمی ارومیه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه 100 نفر از نخبگان و موثرین فرهنگی و اجتماعی در این دوره شرکت خواهند داشت؛عنوان کرد: شرکت کنندگان در این دوره با توجه به شاخص های خاص ورودی از فعالین و دغدغه مندان حوزه عفاف هستند که به عنوان هسته اولیه مربیان تخصصی عفاف و حجاب تحت آموزش قرارمی گیرند.
موسویان افزود: در این رویداد از اساتید برجسته و ممتاز استانی که در زمینه های پژوهشی، راهبردی و اجرایی فرهنگی استان دارای نگاه های ممتاز تحولی هستند بهره گرفته شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی هدف از برگزاری این دوره تخصصی را تببین سیر مقررات و قوانین عفاف و حجاب ، روش های مهارتی و اقناعی ، بررسی نظام مسائل و شبهات پیرامون عفاف و حجاب عنوان کرد.
این مسئول با بیان اینکه این رویداد ها در سال آتی نیز در سطح پیشرفته برگزار خواهدشد گفت: تبیین اثربخش اصول روابط سالم فردی و اجتماعی مبتنی بر مبانی دینی وملی یکی از الزامات کنونی جامعه است که ما امیدواریم به همراهی این عزیزان بتوانیم این مهم را دربستر جامعه ساری و جای نماییم.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء ، ارومیه، رویداد آموزشی و توانمندسازی، زیست عفیفانه، کنشگران و فعالین استان آذربایجان غربی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
تشکل های بانوان
V
آرشیو