زنان غربی و زندانیان بندهای آزادی با شعارهای توخالی !

اگر به درستی پژوهش کنیم زنان غربی با تجربه ی لمس حقارت تاریخی شان، برای نجات خود از بحران زنانگی شان به حقیقت دین پناه آورده اند و این از آمار گرایش زنان به اسلام در دنیای غرب قابل درک است؛ اما هنوز هم سرمایه داران و سیاسیون سعی دارند با سیاست هایشان بر فریاد آزادی خواهی زنان غرب سرپوش بگذارند.
زنان غربی و زندانیان بندهای آزادی با شعارهای توخالی !
1401/12/16 - 10:21
تاریخ و ساعت خبر:
145815
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ایلام - دنیای به زوال رفته و منحط شده ی غرب، به اسم آزادیِ زن، به دام شعار های زیبای حمایت از زنان افتاد.
هیپی ها و سوء استفاده کنندگان و سرمایه داران برای مطامع خودشان با رنگ و لعاب فمینیسم و جنبش زنان، زن غربی را به انحطاط کشاندند؛ زنانی که با این شعار (آزادی زن) در دام صیادان افتادند، جسم و روحشان را به بردگی دادند و در منجلاب فساد غرق
شدند.
اگر به درستی پژوهش کنیم زنان غربی با تجربه ی لمس حقارت تاریخی شان، برای نجات خود از بحران زنانگی شان به حقیقت دین پناه آورده اند و این از آمار گرایش زنان به اسلام در دنیای غرب قابل درک است؛ اما هنوز هم سرمایه داران و سیاسیون سعی دارند با سیاست هایشان بر فریاد آزادی خواهی زنان غرب سرپوش بگذارند.
گرایش به اسلام مخصوصا در بین زنان نشان می دهد که غرب از آنچه در سالهای متمادی بر سرشان آورده است چیزی جز لِه کردن شخصیت و حراج جسم و تن شان نبوده است.
آنها آنچه را که خود تجربه کردند و زوال خانواده و اجتماعشان را دیدند؛ با همکاری اپوزیسیونِ خود فروخته، برای زنان ایرانی تجویز می کنند.
شعار زن، زندگی، آزادی که با رنگ و لعاب زیبا و ظاهری فریبنده، از جماعتی اقل شنیده می شود، همان تجویز شعار " فمینیسم و آزادی زن" است که زنان، خانواده و اجتماعشان را به انحطاط و سرخوردگی کشاند.
آنها اگر دم از آزادی برای زن ایرانی می زنند به دنبال رفع سرخوردگی و شکستشان از قدرت و هژمونی ایران در منطقه و در جهان هستند؛ آنها نه دلشان برای زن ایرانی می سوزد و نه حتی به انسان و زن ترحمی نشان می دهند!
زنانشان را در زیر چکمه هایشان لِه و زن باردار را بدون اغماض و ترحم ضرب و شتم می کنند؛ اگر راست می گویند زنانِ خودشان را که از ظلم و ستم جوامعشان به ستوه آمده اند، به آزادی برسانند!!
آنها برای زن ایرانی هیچ نسخه ای را نپیچند! زن ایرانی برای حجاب و حیائش هم پشتوانه ی تاریخی دارد و هم پشتوانه ی شرعی.
اسلام، در زمانه ای که دختران را زنده به گور می کردند و شان زن را دون می دانستند، به زن شخصیت و هویت داد، تبعیض جنسیتی را منسوخ کرد و تنها برتری انسانها را در تقوایشان دانست نه جنسیت. دنیای غرب حجاب و عفاف زن مسلمان را مانعی بزرگ بر سر راهش می داند! زیرا به درستی فهمیده است که اگر حجاب و عفاف را از زن مسلمان بگیرد اندلس را به راحتی فتح می کند و بر الجزایر مسلط می شود!!
او می داند زن مسلمان ایرانی، می تواند انسان ساز باشد و جامعه ی پیشرفته ای را بسازد، مادری شود که سه فرزندش را در راه اسلام و انقلاب دهد، و یا همسری که مَردش را برای دفاع از اسلام راهی جبهه می کند.
زن مسلمان ایرانی، خود بار سنگین زندگی را بر دوش می کشد، سختی می بیند اما برای حفظ اسلام و انقلاب همسر، برادر و پسرش را فدا می کند و مقتدرانه و زینب وار رجز پیروزی می خواند!
آنها از این تفکر جهادگرانه و انسان ساز زن ایرانی می ترسند! و حال می خواهند او را به روزمرگی های زنانه اش مشغول و با درگیر کردنش در دنیای رنگارنگ تجملات و جراحی و خودآرایی و مد و تبلیغات، اصالتش را غارت کنند و هژمونی و قدرت ایران را بشکنند!
آنجا که شیرمرد بصیر دیارمان شهید شیرمراد شمسی می گوید: " خواهرم! حجابت را حفظ کن که حجاب(تو) کوبنده تر از خون سرخ من است" ؛ خبر از واقعه ای این چنین می دهد!!
نویسنده : زهرا خدادادی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وضعیت زنان در غرب، جایگاه زن عربی در جامعه، آزادی به سبک غربی، انحطاط خانواده، فمنیسم و آزادی زن ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
باشگاه نویسندگان
V
آرشیو