نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

جامعه زنان ، جبهه مورد تخاصم و قلب مقاومت سرزمین مان / « امروز شما زنان مظهر حفاظت از غیرت برادرانتان هستید »

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ پای خانواده ایستاده ایم با تأکید بر اینکه جبهه ای که بسیار مورد هجمه و قلب مقاومت این سرزمین است یک قدرت بلامنازع به نام زنان سرزمینمان است گفت: امروز بانوان به واسطه دانش، عقلانیت و معنویتی که در وجودشان نهفته است و می‌توانند بارها به زمین مانده را به مقصد برسانند در نوک پیکان حملات کسانی هستند که سرزمین ما دوست ندارند.
جامعه زنان ، جبهه مورد تخاصم و قلب مقاومت سرزمین مان / « امروز شما زنان مظهر حفاظت از غیرت برادرانتان هستید »
1402/04/22 - 09:34
تاریخ و ساعت خبر:
150933
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از همدان دکتر سارا فلاحی در همایش بزرگ پای خانواده ایستاده ایم که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در پیاده راه بوعلی همدان برگزار شد با بیان اینکه همدان نماد عقلانیت و حکمت است، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که درخدمت زنان شجاع و دلاور استان همدان باشیم.
وی با بیان اینکه امروز زمانی است که بانوان به میدان بیایند و برای بسیاری از مسائل این کشور راهبرد ترسیم کنند، گفت: کشور ما به واسطه قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که دارد امروز از هرسو مورد هجمه دشمنان است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جبهه ای که بسیار مورد هجمه و قلب مقاومت این سرزمین است یک قدرت بلامنازع به نام زنان سرزمینمان است گفت: امروز بانوان به واسطه دانش، عقلانیت و معنویتی که در وجودشان نهفته است و می‌توانند بارها به زمین مانده را به مقصد برسانند در نوک پیکان حملات کسانی هستند که سرزمین ما دوست ندارند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ما می‌خواهند این سرزمین در مسیر اضمحلال و قهقرا قرار بگیرد افزود: زنان شجاع سرزمینمان باید بارهایی که مردان ما نتوانستند در عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ به مقصد برسانند شما به مقصد برسانید.
فلاحی با بیان اینکه کسانی که به این کشور خیانت کردند و خون شهدای ما را پاس نداشتند و از سیاست و اقتصاد پلکان قدرت ساختند و به نام انقلاب و به کام دشمنان مسیر توسعه سرزمینمان را بستند عنوان کرد: شما که به نماد ولایت حضرت علی(ع) تأسی کرده اید باید مسیر آن‌ها را ببندید و باید این انقلاب و این مسیر را باز کنیم.
وی با تأکید بر اینکه امروز شما بانوان باید مراقبت کنید و مسیر خوردن و بردن از بیت المال را ببندید مطرح کرد: مسیر افرادی که مار خورده اند و افعی شده اند و حتی نجابت و حیای زنان را نشانه گرفته‌اند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان دژ محکم خانواده را به نام روشن‌فکری و آزادی مورد حمله قرار داده اند یادآور شد: دشمنان به نام توسعه می‌خواهند زنان را بی حرمت کنند که نتوانند سرزمینشان را بسازند.
وی با بیان اینکه زنان ایران با دانش و تقلانیت مظهر ساختن کشورتان هستند و نباید اجازه بدید کسی با شما به عنوان کالا برخورد کنند عنوان کرد: زنان ایرانی بصیر و شجاع هستند و شجاعت آن‌ها در حفاظت از گوهر درونیشان است.
فلاحی مطرح کرد: امروز دشمن با تمام قدرت سخت و نرم به قصد به یغما بردن زنان به میدان آمده است که اگر باور، ایمان، تفکر شما را بدزدند قطعا دزدیدن سرزمین شما بسیار سهل خواهد بود.
وی با بیان اینکه شما امروز مهمترین خاکریز این کشور هستید ابراز کرد: اگر شما فتح شوید قطعا خاکریزهای سیاسی، فرهنگی اقتصادی و ... ما به راحتی فتح خواهد شد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شما سربازان وطن هستید و باید زخم بردارید اما اجازه ندهید شمشیر بر پیکر سرزمینتان وارد شود، تصریح کرد: شما امروز شاهدان شهدای زنده این سرزمین هستید و سرزمین ما امروز بیشتر از هر زمان به زنانی که خود را باور دارند نیاز دارد.
وی با بیان اینکه اگر امروز از هرسو شمشیری آخته بر پیکر این سرزمین فرود می‌آید به واسطه آن است که شما را به عنوان قلب مقاومت این سرزمین بروبایند و شما باید مانع این ربایش شوید.
فلاحی با بیان اینکه اگر باور زنان سرزمین ما به اضمحلال برود جوان ما به اسارت خواهند رفت غیرت مردان ما گرفته خواهد شد تأکید کرد: امروز شما زنان مظهر حفاظت از غیرت برادرانتان هستید و اگر می خواهید سرزمینتان را بسازید باید با دانش اندوزی، دیانت و نجابت که حافظ و نگهبان شما است می توانید این سرزمین را بسازید.
وی با اشاره به اینکه در کشور مشکلات بسیار زیادی وجود دارد گفت: تریبونی که در مجلس در اختیار بنده است برای آن است که مسائل و مشکلات مطرح شود و از گفتمان انقلاب اسلامی، از سفره های مردم، از آزادی و آزادگی این مردم حفاظت شود.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شما بعنوان دژ محکم این سرزمین اگر مورد حمله قرار بگیرید و در خواب باشید سرزمین مسیر اضمحلال را خواهد پیمود تصریح کرد: امروزدنیا منتظر ما نخواهد بود و غافله دنیا در حوزه پیشرفت و تمدن به راه افتاده است هرگز منتظر ما نخواهد بود.
وی با بیان اینکه عزم‌ها باید جزم بشوند و زنان به عنوان سکانداران کشتی انقلاب باید مواظبت کنید به دست نااهلان نیوفتد ادامه داد: امروز نا اهلان با هزاران چهره صندلی‌هایی رو در اختیار خود گرفته اند و در پوشش‌های مختلف به عنوان خائنان و مزدوران درونی سرزمین ما را مورد هجمه قرار داده اند.
فلاحی با تأکید بر اینکه امروز شما سربازان حفاظت از این سرزمین هستید بیان کرد: مطمعن باشید در جامعه ای که زنان به عنوان ابزار نگریسته شوند به هدف نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه اگر نگاهی به فلسفه غرب بیاندازیم با اندیشه هایی مواجه خواهید سد که شما را شگفت زده خواهد کرد افزود: اندیشه‌های فیلسوفانی که در آن زنان ابزار و فاقد عقلانیت و روح هستند،زنان دام شیطان هستند، زنان فاقد داشته و درون متعالی هستند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان در اسلام مظهر تعالی، تعادل جامعه و شاهکار خلقت، مایه آرامش، مظهر قوام جامعه هستند خاطرنشان کرد: زنان امروز دانشگاه‌ها را به انحصار خود درآورده‌اند و باید از دانشگاه‌های ما صدای راهبردی زنان ما بلند شود.
وی با اشاره به اینکه زنان ما این توان را دارند که در مسیر درست حرکت کنند و هر کس از ریل انقلاب خارج شده است را به ریل برگردانید گفت: شما زنان صاحب ایده و فکر هستید و ابزار دست گروه‌های سیاسی نیستید.
فلاحی با بیان اینکه زنان واجد هویت مستقل هستند و می توانند ابراز کرد: شما به عنوان زنانی که بانوان کربلا تأسی کردید کسانی که اگر نبودند رسالت حسین(ع) ناتمام می‌ماند امروز باید نقش پیش قراولان تمدن ایرانی اسلامی را ایفا کنید.
وی با بیان اینکه من معتقدم که درچله دوم انقلاب زنان تحول آفرین هستند و می توانند مسیرهای مسدود سده را باز کنندخاطرنشان کرد: امیدوارم شما به زودی پرچم توسعه و پیشرفت این سرزمین را بلند کنید و علمدار تمدن نوین ایرانی اسلامی باشید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ، همایش بزرگ پای خانواده ایستاده ایم، جنگ علیه خانواده، حجاب و عفاف
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو