مسابقات ورزشی بومي و محلی ویژه بانوان فرهنگی شهرستان دلیجان

عبدالرضا فتحی سقزچی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان فرهنگی در آموزشگاه صدیقه طاهره و با همکاری اداره آموزش و پرورش و هیئت ورزش های همگانی برگزار شد.
مسابقات ورزشی بومي و محلی ویژه بانوان فرهنگی شهرستان دلیجان
1402/07/08 - 11:04
تاریخ و ساعت خبر:
174391
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از استان مرکزی؛ عبدالرضا فتحی سقزچی مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دلیجان در گفتگو با خبرنگار زنان ایران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقات بومی و محلی ویژه بانوان فرهنگی در آموزشگاه صدیقه طاهره و با همکاری اداره آموزش و پرورش و هیئت ورزش های همگانی برگزار شد.
وی در ادامه افزود: این مسابقات در رشته‌های دارت، طناب کشی و وسطی با حضور بیش از ۶۰ نفر از بانوان فرهنگی در آموزشگاه صدیقه طاهره برگزار گردید.
فتحی هدف از برگزاری این مسابقات ورزشی را ایجاد انگیزه و شور و نشاط و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی و روانی فرهنگیان عنوان کرد.
مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان دلیجان در پایان خاطرنشان کرد: دررشته طناب کشی آموزشگاه صدیقه طاهره و عصمت و دررشته داژبال (وسطی) آموزشگاه باغچه بان و شهید سلیمانی رتبه های برتر را کسب کردند.
خبرنگار: مریم حافظی

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مسابقات ورزشی بومي و محلی، دلیجان، بانوان فرهنگی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو